Klagetråd!

KLAAAGE!!! Dro nettopp hjem fra en fest, men for å komme meg ut måtte jeg bryte meg gjennom masse folk som satt ute å storrøykte. Hadde vært greit om jeg bare kunnet hoppe over dem, men måtte puste inn masse røyk i forsøket på å flytte litt på folk.... Så nå ligger jeg hjemme i senga å er kjempekvalm.

Uff, og røyklukt som er det verste som finnes om dagen! Du har all min sympati!

Bekkenet, åhhh bekkenet!! Hadde ikke i nærheten så vondt siste svangerskap :(

Datteren min stekte egg og bacon til frokost. Vanligvis er det en sikker vinner, men jeg våger ikke fortelle henne hvorfor jeg er kvalm. Hadde svart samvittighet når jeg ikke kunne forklare henne hvorfor jeg bare klarte å spise halvparten.

Når mammabuksene på HM er for trange i låra.. og jeg vanligvis er størrelse medium/large. Da lurer jeg på hva som skjer med verden. #frustrert #oppblåst

Når mammabuksene på HM er for trange i låra.. og jeg vanligvis er størrelse medium/large. Da lurer jeg på hva som skjer med verden. #frustrert #oppblåst

Kjøp en str større?

Det var den største de hadde, dårlig utvalg. Skal lete mer til uka.

Aha...ja var dårlig utvalg i Trondheim også! Jeg ble sur og dro hjem da jeg ikke fikk på meg 36 viste seg ettertid at denne må ha vært feilmerket for uka etter leita jeg som en gal etter 38, men det var de såklart utsolgte for...så da tok jeg med meg to i 36 for å prøve, og de passet faktisk likevel

Aha...ja var dårlig utvalg i Trondheim også! Jeg ble sur og dro hjem da jeg ikke fikk på meg 36 viste seg ettertid at denne må ha vært feilmerket for uka etter leita jeg som en gal etter 38, men det var de såklart utsolgte for...så da tok jeg med meg to i 36 for å prøve, og de passet faktisk likevel
Er i Trondheim jeg også. Hvor handla du hen? Jeg var på Torget.

Back
Topp