Ingen problemTusen takk, rosahårdått! Da forsøker jeg meg på et innlegg i dagbokrommet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen problemTusen takk, rosahårdått! Da forsøker jeg meg på et innlegg i dagbokrommet!
samboeren har vært over hele byen for å handle inn, hente krykker, levere sykemelding osv. Også kommer han hjem og serverer akkurat det jeg har lyst på/trenger. Har det egentlig ikke så aller verst Liker ikke at du falt men at han stiller opp med en slik service da er jo helt fantastiskI dag må jeg holde sengen, etter fallet i går. Og gjett om jeg blir verta opp dasamboeren har vært over hele byen for å handle inn, hente krykker, levere sykemelding osv. Også kommer han hjem og serverer akkurat det jeg har lyst på/trenger. Har det egentlig ikke så aller verst
![]()
Liker ikke at du falt men at han stiller opp med en slik service da er jo helt fantastisk![]()
![]()

Nååh det var søtt sagt daDet gikk jo fint da, heldigvis. Og helt ærlig, jeg trengte en sykemelding nå, hahaHar en skikkelig goding av en kjæreste, det er i hvert fall sikkert. I dag sa han at han ville jo klatret mount everest 1000 ganger for meg, hva var vel noen ærend og litt matlaging? Klissekjæreste!
Men det er jo koselig av og til da.
Jeg er inne kun via app så ser ikke noen sånne merkerForresten, hvor får man slikt grønt banner fra ("Novemberlykke 2015")? Har det sammenheng med dette skjulte forumet som jeg må vente en måned for å bli medlem av...?
Forresten, hvor får man slikt grønt banner fra ("Novemberlykke 2015")? Har det sammenheng med dette skjulte forumet som jeg må vente en måned for å bli medlem av...?
Fall er ikke bra, men oppvarting er topp!
Samboeren min er veldig snill og omtenksom, men foreløpig har jeg ikke et eneste symptom eller en eneste plage som jeg synes gjør meg berettiget til ekstra oppvarting... Skulle gjerne hatt det, tenker at graviditeten ville føles mer reell da...
Jepp, mesteparten av første trimester var over før jeg visste at jeg var gravid. Beklager - har hørt at jeg ikke bør klage (eller helst ikke bør snakke så høyt om dette i det hele tatt)... Men gruer meg fælt til graviditeten begynner å begrense mulighetene til å være aktiv!!
![]()
Aha men ja da må det jo være derforJa, rosahårdått, du har et sånt banner/merke. Så hvis du er i skjult forum, mens Amber og jeg ikke er det, har vi muligens forklaringen!
Pause i filmen. Sambo skravler i telf å keg fikk rydda kjøkkenet, satt på oppvaskmaskinen og satt i gang en tørketrommel. Han er enda ikke klar for filmbah
Jeg vill se taken 3 men dette manne beinet mitt har ikke sett de to andreholder på med den første nå
få gang
![]()
Haha ja noen ganger er det ekstremt :/ men menHaha, en mann som kan snakke så lenge i telefonen? Sjelden. Jeg har sett 1 og 2, og er veldig klar for 3en! De første er jo så bra![]()
Haha ja noen ganger er det ekstremt :/ men menvi er heldigvis igang igjen
![]()
![]()
De er sykt braså jeg hoppa av glede når jeg så vi nå kan leie den 3
så må får vi bare få farten opp å se disse andre
![]()
![]()
![]()
Det er faktisk herlig inni mellom jaSå bra, kos dere masseher sitter vi i hvert vårt rom slik at han kan få game litt i fred. Greit av og til det også da.
![]()
Ikke sett denVi har også sett film, Still Alice het denNå gleder jeg meg til å sove.....
![]()