Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, så slitsomt...!Jeg er konstant bekymret. Klarer ikke å slappe av liksom.er 11 uker i morgen og har vært på ul forrige uke og alt ser bra ut, men likevel klarer jeg ikke å slappe av. Orker ikke denne bekymringa lenger
![]()
Åååå, må bare klage litt jeg også.. Jeg er så drittlei av å kaste opp! En periode var jeg pittelitt bedre, men nå kaster jeg opp kansje 20 gang pr dag!!! Eneste jeg ønsker er å sove! Men det er litt vanskelig med en 6 åring i hus og pappaen er i usa på jobb! Tror jeg går på en smell snart, for dette her er virkelig hardt! Har ikke spist mat på flere uker og drikker kansje 2 glass med vann i løpet av en dag... Har gått ned over 6 kg siden jeg ble gravid og jeg er bare 8 uker på vei.... Har null energi og hvis jeg er på butikken eller noe så føler jeg at jeg besvimer hvis jeg står for lenge, det er skikkelig ubehagelig!
Sorry, ble et veldig til klageinnlegg dette, men er jo en klagetråd og jeg er virkelig på bunn akkurat nå!
Vet ikke helt. Har ikke fått noe særlig mage, symptomene kommer og går og får mye mensmurringer. Hele tida bekymret for at fostre har sluttet å leve.Uff, så slitsomt...!
Hva er grunnen til at du er så bekymret?
Vet ikke helt. Har ikke fått noe særlig mage, symptomene kommer og går og får mye mensmurringer. Hele tida bekymret for at fostre har sluttet å leve.![]()
Måtte bestilt time til ul privat i neste uke. Da har jeg i hvert fall en dato å forholde meg til. Jeg føler meg allerede bedre.Får du noe oppfølging med ul? Sliter også med å roe meg men etter 5 ul'ene begynner det å gå seg til litt! Magen er jo egentlig ikke "normalt" å ha fått enda, og symptomene kommer og går litt her ogsådet stresser meg også men mye enklere å være fornuftig når man gir råd til andre kjenner jeg - for jeg vet jo at det egentlig ikke er noe å bekymre seg for
![]()
Måtte bestilt time til ul privat i neste uke. Da har jeg i hvert fall en dato å forholde meg til. Jeg føler meg allerede bedre.Som du sier, jeg har ingen grunn å være bekymret men hodet mitt klarer ikke å la være.
![]()
Ja, og det er så teit å innrømme at jeg er fortsatt urolig.Bra med ul neste uke har du vært tidligere også?
Jeg kan fint forstå deg. Alle plages nok litt med de samme tankene nå i disse ukene vi er inne i.Vet ikke helt. Har ikke fått noe særlig mage, symptomene kommer og går og får mye mensmurringer. Hele tida bekymret for at fostre har sluttet å leve.![]()
Ja, og det er så teit å innrømme at jeg er fortsatt urolig.Har vært på ul i uke 10 og alt var bra da. Men nå lovet jeg mannen min at dette blir siste ul (uke 12) og da skal jeg roe meg ned
![]()
Jo, stemmer det. men ble gravid på Synarela. Så avbrutt vi forsøket. En skikkelig overraskelsePå ingen måte teit!!! Jeg har vært på 5...men du hørte egentlig til på assistert befruktning sant? Eller har jeg drømt nå?
Har veldig lyst å kjøpe doppler jeg også. Men tenk om jeg ikke finne hjerte lyden, da blir det full panikkJeg kan fint forstå deg. Alle plages nok litt med de samme tankene nå i disse ukene vi er inne i.
Jeg ble bedre av kvalmen i løpet av et par dager, og har ikke noe særlig mensmurringer lenger. Så jeg tenkte jo litt på det samme. Men så fikk jeg en doppler i posten og fant hjertelyden på første forsøk. Så nå føler jeg meg mye mer avslappet og går ikke og kjenner på symptomer hele tiden.
Så støtter deg fullt ut i å ta den UL'en. Gjør det du trenger for å slappe av og å nyte magefrøet
PS: Jeg har heller ikke antydning til mage.
Jeg får væske intravenøst nåHuff hørtes ikke bra ut, har du vært til legen da? Kan få kvalmestillende, funka her iallefall...
Jeg får væske intravenøst nåde mener at kvalmen kan bli forsterket siden jeg er ekstremt dehydrert.. Så krysser fingrene for at jeg snart blir bedre
![]()
Jeg har hatt en MØKKAdag i dag.. Ikke fordi den har vært ille i seg selv, men fordi inni meg er jeg pottesur, gretten, kvalm og sliten. Jeg kastet opp i dag. Jeg brekker meg HELE tiden hver eneste morgen, i dag kom det opp også. Jeg er dritsliten av alle disse murringene mine, og attpåtil er puppene mine blitt uke-5-ømme igjen. Og ja.. Jeg oser ikke av lykke og glede, noe mannen og barnet mitt merker. Jeg vil helst bare slå i veggen, skrike og grine litt. Men i stede ligger jeg i sofaen og syns ufattelig synd på meg selv.
Sniker fra september, og nå satte jeg honningmelonbit I halsen fordi jeg lo så fælt! Hahahaha! Har aldri hørt det uttrykket der føøøør!!!Klager på min kjære samboer som satte seg ned på do å rygget ut en snickers mens jeg holdt på å pusse tennene og kvelds stellet .. :-O
Hahahaha ! Godt noen ser det komiske i detSniker fra september, og nå satte jeg honningmelonbit I halsen fordi jeg lo så fælt! Hahahaha! Har aldri hørt det uttrykket der føøøør!!!![]()