Skravletråd :)

Så deilig da :) Her forsvant frøkna bort til noen kamerater før hu kom hjem fra skolen så får vente til hu kommer før vi spiser vi da :P
Hva har dere planer om da? Huff, nå tror jeg magen her sprekker snart. Klarer ikke spise noe lenger i forhold til før:o

Hva har dere planer om da? Huff, nå tror jeg magen her sprekker snart. Klarer ikke spise noe lenger i forhold til før:o

Siden klokka ble så mye så blir det rundstykker, bacon, pølser, egg, pålegg og slikt :)

Haha pass på så ikke magen sprekker i tegneserie stil nå da :P

Siden klokka ble så mye så blir det rundstykker, bacon, pølser, egg, pålegg og slikt :)

Haha pass på så ikke magen sprekker i tegneserie stil nå da :P

Skal prøve og unngå det:p hehe
Spiser is nå;)

Sliten og trøtt! Men vurderer å stikke på trening etterpå for å løye uroen i bein og armer på kvelden. Grusomt!
Knerten spiser kveldsmat foran tvn idag, blir vel en smule senere kveld ettersom han har tatt langhelg (stengt i bhg i mårra og planleggingadag påfredag). Så blir kosedager hjemme:) hva skal dere i kveld?

Endelig har jeg sluppet inn på forumet igjen :p. Har spart om mye skravleenergi som endelig kan får utslipp!

:smiley-bounce016

Godt det og, men leeenge siden jeg har spist det. Også bør jeg egentlig holde meg unna peanøtter:p[/QUOTE]

Ja da tror jeg ikke snickersis er å anbefale :p
Fryseren min er overraskende full av is i alle sorter. Tror det må være graviditeten sin skyld ;)

Jeg var veldig stor når jeg var gravid i tillegg til at jeg humpet rundt på krykker på grunn av veldig bekkenløsning.
Likevel er det flok som på en eller annen måte har klart å overse at jeg var gravid :P
Var på 17. mai feiring i barnehagen i dag og møtte flere som ble overrasket over at vi hadde med oss en liten en..

Back
Topp