Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...ja, lucky you
Må vel prøve å finne på noe morsomt å kjøpe jeg også![]()
Det er jo ikke stor eproblemer, hadde det vært det hadde du nok fått beskjedJeg vet ikke jeg.... men greit å vite at frøkna har en del problemer på skolen da tydeligvis....
Så først på noen på Ikea men de ble feil størrelse.
Falt for denne på Bohus
![]()
Han vil ikke uttale seg før han har vært med og prøvesittet den i butikken
Men de er farlige :O ja jeg er livredd edderkopper...
Er vel ikke uvanlig i den alderen der at de skravler litt og detter ut.
Er jo det, men jeg har faktisk vært der og prøvesittet den og den er veldig god. .D er jo i grunn ganske fornuftig da![]()
Er jo ikke sikkert mannen syns det daEr jo det, men jeg har faktisk vært der og prøvesittet den og den er veldig god. .
Det er jo ikke stor eproblemer, hadde det vært det hadde du nok fått beskjed![]()
aha skjønner, da burde dere jo fått beskjed jaHun sliter med konsentrasjonen og det er ikke litt prat hun driver med... men det har gått så bra en periode, men nå var det mye værre enn noen gang.... og jeg skjønner jo at det er et problem når hun hele tiden forstyrrer de andre... men da syntes jeg jo at de burde snakke med oss og si ifra at nå er det et problem igjen...
Hva gjør de med det på skolen da?I følge læreren så var det vist det...
Aha...han er sånn fornuftig hanHan vil ikke uttale seg før han har vært med og prøvesittet den i butikken
Er jo ikke hus til meg daØy! Om du skal bygge hus så er vel d morsomt nok?![]()
Det holder visst ikke at jeg harAha...han er sånn fornuftig han![]()
Vi har fått samme beskjed med eldste her som går i 1.klasseI følge læreren så var det vist det...
Hehe...stoler kun på seg selvDet holder visst ikke at jeg har
Men greit det altså..
Er jo ikke hus til meg daskal bare selge tomtene jeg
![]()
Er jo det, men jeg har faktisk vært der og prøvesittet den og den er veldig god. .