Er du med på å styre med selve markedene?![]()
Nei ikke i år, men laget jeg er med i skal ha marked neste år og da har jeg hvert i teknisk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er du med på å styre med selve markedene?![]()
Nå skal overaske tanta til Miley med innflytnings gave og kake![]()
Nei ikke i år, men laget jeg er med i skal ha marked neste år og da har jeg hvert i teknisk![]()
Så gøy da
Men nå i år er det bare sying for moroskyld eller?
Nei jeg må fikse på noen av klærne te frøkna. Heldigvis har hun ikke vokst ut av alt i år hellerså skal jeg sy forkle til meg og frøkna og skaut te frøkna. Så kan det jo hende jeg må sy klær til lillebror for det er markeder i juli, august og september som jeg har tenkt meg på og.
Hvor er alle disse markedene da?![]()
Vi skal på markeder: tingvatn, midgard, bronseplassen, Sarpsborg, Hemnes, Hove og Lillestrøm. Det trur jeg var de markedene det blir i år![]()
Vet ikke hvor alle de stedene erhehe
Men når var det det skulle være i Sarpsborg igjen? Må jo prøve å ta en tur om jeg ikke er på fødestua![]()
Du får Google17-19 juli er vi ved tunevannet (mener det er det det heter, i en park)i Sarpsborg
det er I forbindelse med olavsdagene
![]()
Hva slags markeder er det, og når er det i Lillestrøm?Vi skal på markeder: tingvatn, midgard, bronseplassen, Sarpsborg, Hemnes, Hove og Lillestrøm. Det trur jeg var de markedene det blir i år![]()
Hva slags markeder er det, og når er det i Lillestrøm?
Føler meg som en skikkelig gammel mor nå.
Her sitter jeg og tenker på dåp mens en av mine venninner fra barndommer ordner til konfirmasjon og hun er til og med yngre enn meg..
Jeg er gammel, pleier bare ikke føle meg slikDu er jo ikke gammel av den grunnHun var bare litt tidligere ute enn deg
![]()
Jeg er gammel, pleier bare ikke føle meg slik
Liker ikke å bli minnet på det
Stemmer det![]()
Får finne ut av det og se om jeg får tatt meg en tur![]()
Hadde vært veldig gøyJa det må du prøve påhadde jo hvert gøy
![]()
JaSå koseligsnille dere er!