Jepp, flått er skikkelig ufyselig!!Vil heller ha en edderkopp enn flått på meghehe
Har du fått den ut da?![]()
Nå er den ute og veldig død
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, flått er skikkelig ufyselig!!Vil heller ha en edderkopp enn flått på meghehe
Har du fått den ut da?![]()
Hihi, flax for degTøff duorker ikke tanken engang! Godt mamma bor i nabohuset
![]()
Hehe...jeppHihi, flax for deg![]()
Jepp, flått er skikkelig ufyselig!!
Nå er den ute og veldig død![]()
Blir ikke bedre enn detHøres bra ut![]()
Ja, ikke sant!Så koselig! Hvor langt er du på vei?Ja, det blir liksom ikke alltid så mye ekstra tid til overs i en hektisk hverdag. Jeg var mye her inne før, men ville bruke all min tid på å nyte den første tiden med jenta vår og på å komme tilbake til hverdagen og få igang rutiner
Nå som vi har fått rutinene på plass og hun kan sove endel på dagen, så er det koselig å komme tilbake hit og skravle med alle de flotte jentene her inne
![]()
Gratulerer så mye og velkommen tilbake igjen![]()
Shit! Glad jeg ikke bor i områder med mye flåttGod formiddag
Høres ut som om du har planene i orden
Jeg har akkurat våknet...venter på mamma som skal ta en flått på beinet mitt!!*grøss*
Ja, det er noe møkk ved å bo herShit! Glad jeg ikke bor i områder med mye flått![]()
Hehe. Unnskyld![]()
Gleder du deg ikke til å møte mini da?![]()
Gjør om litt så du får noen ekstra dager. Er vel egentlig ikke 10 uker før til søndag
Tenkte 40 uker av en eller annen grunn![]()
God formiddag
Høres ut som om du har planene i orden
Jeg har akkurat våknet...venter på mamma som skal ta en flått på beinet mitt!!*grøss*
For det følte jeg hjalp veldig haha![]()
Nei jeg må nå snart få ting ferdig, og det lappeteppe må jeg virkelig få strikka masse på nå skjønner jeg for har jo holdt på i flere mnd og er fortsatt ikke ferdig haha![]()
Hjalp litt da?
Bare å strikke ivei det. Jeg har masse jeg skulle ha gjort, men går litt tregt her gitt. Skulle sydd nytt trekk til vippestolen min og![]()
Jeg har ekstremt mye å gjøre, og ikke bare til lillebror men til viking og![]()
Koselig med pappabesøk daJa skal jaggu si dagen fløy avgårdehadde besøk av pappa og han trur jeg var litt skravlesyk nå for han skravla som bare det haha
Æsj flått er ekkelt :O
Hva skal du gjøre til viking da?
Jeg må sy, nålbinde, ordne og styre... første marked er i pinsa og jeg har litt å henge fingrene i nå...
Så koseligNå skal overaske tanta til Miley med innflytnings gave og kake![]()