Skravletråd :)

Ja, er en fantastisk følelse:D
Og jeg som ikke trodde jeg hadde nok kjærlighet til nummer 2 i magen;) jaggu var det også nok kjærlighet til nummer 3:D

Jaa, absolutt :) Den tanken satt jeg også med, om jeg skulle ha kjærlighet nok til begge og om jeg kunne bli like glad i nr 2 som jeg er i nr 1. Men jeg har absolutt nok kjærlighet, det bobler nesten over av kjærlighet for de to fine små <3

Hei alle sammen! Da er jeg tilbake igjen på babyverden etter noen måneders pause herfra :) Snuppa er snart blitt 3 måneder allerede og jeg begynner å bli vandt til å å være tobarnsmor :) Nyter tiden hjemme og det å bli ordentlig kjent med den vakre lille jenta vår <3

Hei du:) Jeg har også "nettopp" kommet tilbake, men det etter ca 3 ÅR med opphold. Har en på snart 6, og dabba liksom av med bruk av forum etterhvert som han ble større :happy:

Nå er jeg gravid igjen, og da var det litt moro å være tilbake her:)

Jaa, absolutt :) Den tanken satt jeg også med, om jeg skulle ha kjærlighet nok til begge og om jeg kunne bli like glad i nr 2 som jeg er i nr 1. Men jeg har absolutt nok kjærlighet, det bobler nesten over av kjærlighet for de to fine små <3
Så herlig å høre:D:D

Hei du:) Jeg har også "nettopp" kommet tilbake, men det etter ca 3 ÅR med opphold. Har en på snart 6, og dabba liksom av med bruk av forum etterhvert som han ble større :happy:

Gratulerer så mye og velkommen tilbake igjen:D

Så koselig! Hvor langt er du på vei? :) Ja, det blir liksom ikke alltid så mye ekstra tid til overs i en hektisk hverdag. Jeg var mye her inne før, men ville bruke all min tid på å nyte den første tiden med jenta vår og på å komme tilbake til hverdagen og få igang rutiner :) Nå som vi har fått rutinene på plass og hun kan sove endel på dagen, så er det koselig å komme tilbake hit og skravle med alle de flotte jentene her inne :)

Så herlig å høre:D:D

Jaa, må bare nyte det så godt jeg kan denne babytiden nå, for sambo mener at nå er det stopp for nå har vi to og en av hver :P Litt vemodig å tenke på at dette kanskje er siste må jeg innrømme. Er jo så fantastisk med disse søte små :)

Hei alle sammen! Da er jeg tilbake igjen på babyverden etter noen måneders pause herfra :) Snuppa er snart blitt 3 måneder allerede og jeg begynner å bli vandt til å å være tobarnsmor :) Nyter tiden hjemme og det å bli ordentlig kjent med den vakre lille jenta vår <3
Så koselig å ha deg tilbake ! Tiden flyr ! Snuppa våres er 3 uker på onsdag...

Lunsj inntatt og jeg ble plutselig trøtt igjen:(
Håper jeg får sove litt:)

Jaa, må bare nyte det så godt jeg kan denne babytiden nå, for sambo mener at nå er det stopp for nå har vi to og en av hver :p Litt vemodig å tenke på at dette kanskje er siste må jeg innrømme. Er jo så fantastisk med disse søte små :)
Skjønner hva du mener.
Sitter her med min siste baby selv

Jaa, må bare nyte det så godt jeg kan denne babytiden nå, for sambo mener at nå er det stopp for nå har vi to og en av hver :P Litt vemodig å tenke på at dette kanskje er siste må jeg innrømme. Er jo så fantastisk med disse søte små :)
Ja, viktig å nyte hvert sekund:D
Jeg er ferdig, minstemann blir 3 år i juni, veldig vemodig........

Back
Topp