LittleBiii
Forumet er livet
Ja, er en fantastisk følelse
Og jeg som ikke trodde jeg hadde nok kjærlighet til nummer 2 i magenjaggu var det også nok kjærlighet til nummer 3
![]()
Jaa, absolutt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, er en fantastisk følelse
Og jeg som ikke trodde jeg hadde nok kjærlighet til nummer 2 i magenjaggu var det også nok kjærlighet til nummer 3
![]()
Hei alle sammen! Da er jeg tilbake igjen på babyverden etter noen måneders pause herfraSnuppa er snart blitt 3 måneder allerede og jeg begynner å bli vandt til å å være tobarnsmor
Nyter tiden hjemme og det å bli ordentlig kjent med den vakre lille jenta vår <3

Så herlig å høreJaa, absoluttDen tanken satt jeg også med, om jeg skulle ha kjærlighet nok til begge og om jeg kunne bli like glad i nr 2 som jeg er i nr 1. Men jeg har absolutt nok kjærlighet, det bobler nesten over av kjærlighet for de to fine små <3
Gratulerer så mye og velkommen tilbake igjenHei duJeg har også "nettopp" kommet tilbake, men det etter ca 3 ÅR med opphold. Har en på snart 6, og dabba liksom av med bruk av forum etterhvert som han ble større
Nå er jeg gravid igjen, og da var det litt moro å være tilbake her![]()
Hei duJeg har også "nettopp" kommet tilbake, men det etter ca 3 ÅR med opphold. Har en på snart 6, og dabba liksom av med bruk av forum etterhvert som han ble større
Nå er jeg gravid igjen, og da var det litt moro å være tilbake her![]()
Så herlig å høre![]()
Så koselig å ha deg tilbake ! Tiden flyr ! Snuppa våres er 3 uker på onsdag...Hei alle sammen! Da er jeg tilbake igjen på babyverden etter noen måneders pause herfraSnuppa er snart blitt 3 måneder allerede og jeg begynner å bli vandt til å å være tobarnsmor
Nyter tiden hjemme og det å bli ordentlig kjent med den vakre lille jenta vår <3
Skjønner hva du mener.Jaa, må bare nyte det så godt jeg kan denne babytiden nå, for sambo mener at nå er det stopp for nå har vi to og en av hverLitt vemodig å tenke på at dette kanskje er siste må jeg innrømme. Er jo så fantastisk med disse søte små
![]()
3 uker allerede, oi hvor tiden gårSå koselig å ha deg tilbake ! Tiden flyr ! Snuppa våres er 3 uker på onsdag...
Lunsj inntatt og jeg ble plutselig trøtt igjen
Håper jeg får sove litt![]()
Håper du sover godt3 uker allerede, oi hvor tiden går
Ja, viktig å nyte hvert sekundJaa, må bare nyte det så godt jeg kan denne babytiden nå, for sambo mener at nå er det stopp for nå har vi to og en av hverLitt vemodig å tenke på at dette kanskje er siste må jeg innrømme. Er jo så fantastisk med disse søte små
![]()
Sov godt snuppaLunsj inntatt og jeg ble plutselig trøtt igjen
Håper jeg får sove litt![]()
Sove, ja..Sov godt snuppa![]()
Om du er trøtt ville jeg ha gjort detSove, ja..
Burde kanskje gjøre litt av det i løpet av dagen jeg også
Jeg å ! Men har ikke tid i dagSove, ja..
Burde kanskje gjøre litt av det i løpet av dagen jeg også
Om du er trøtt ville jeg ha gjort det![]()
Mens U hadde den lange luren sin i natt var frøkna våken..Jeg å ! Men har ikke tid i dag
Typisk det !Mens U hadde den lange luren sin i natt var frøkna våken..
Er ganske trøtt, U derimot er ganske våken
Jeg koser meg egentlig veldig.Typisk det !
Aww så hærligJeg koser meg egentlig veldig.
Han er i et utrolig godt humør.
Lager grimaser, rekker tunge, prøver å smile, spreller, lager god lyder..