Skravletråd :)

Skjønner at det ikke frister igjen:rolleyes:
Vi har svigers 4 timer unna...kjøringen går stort sett greit nå:) men da eldste var liten var det et mareritt!!:oops:

Jeg kommer fra Trondheim og mannens familie bor i Stavanger. Kjørte masse dit med storesøster. Spøker litt for flere bilturer gitt.

Haha:p kjenner til den:p
"Hvem vil låne iPad?!":cool:

Kjøpte dvd spiller til bilen på vei til Gudvangen for noen år siden. Jeg som syntes slikt var noe tull, men jeg skal si deg hva som er tull og det er å la en 3 åring velge film selv :P Drømmehagen fra Geilo til Gudvangen er helt forferdelig :O trenger jeg å si at vi kjøpte ny film når vi skulle hjem??

Kjøpte dvd spiller til bilen på vei til Gudvangen for noen år siden. Jeg som syntes slikt var noe tull, men jeg skal si deg hva som er tull og det er å la en 3 åring velge film selv :P Drømmehagen fra Geilo til Gudvangen er helt forferdelig :O trenger jeg å si at vi kjøpte ny film når vi skulle hjem??
Vi kjøpte høretelefoner til barna vi..
3DS'en ble forresten kjøpt i Bodø.
Vi bor på Østlandet. .

Haha:p *dåne*
Tror jeg hadde blitt rimelig tullerusk da, ja:cool:

Back
Topp