Anbefales ikke! Om d alltid er slike køer vestafra mot Oslo så gidder ikke jeg å dra til campingen flere ganger altså
Det er slike køer omtrent hver helg ja... fredagen sørover og motsatt på søndager...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Anbefales ikke! Om d alltid er slike køer vestafra mot Oslo så gidder ikke jeg å dra til campingen flere ganger altså
Skjønner at det ikke frister igjen
Vi har svigers 4 timer unna...kjøringen går stort sett greit nåmen da eldste var liten var det et mareritt!!
![]()
Det er slike køer omtrent hver helg ja... fredagen sørover og motsatt på søndager...
Drit altså!!
HjelpesSå heldig dere er, svigerfar bor 22 timers kjøring unna![]()
Æsj, kjipt at det skal være sånnJeg kommer fra Trondheim og mannens familie bor i Stavanger. Kjørte masse dit med storesøster. Spøker litt for flere bilturer gitt.
Ca hver annen sommer...Hjelpesikke så ofte dere kjører dit kanskje...
![]()
Litt av en tur!Ca hver annen sommer...
1-2 overnattinger på veien
Æsj, kjipt at det skal være sånn
Kanskje det retter seg når hun blir litt eldre![]()
Og når det nærmer seg hjemreise, og man har turen på vei til friskt i minne skje ting som "du L, var det slik at du ønsket deg noen nye spill til 3DS'en"Litt av en tur!
Men sånn er det jo bare noen ganger![]()
Ja jeg bor jo her og vi kjører aldri ut på e18 med mindre vi må når det er rushet for å si det sånn...
Huff! Vi kommer nok til å ta Strømstad - Sandefjord ferja ihvertfall
HahaOg når det nærmer seg hjemreise, og man har turen på vei til friskt i minne skje ting som "du L, var det slik at du ønsket deg noen nye spill til 3DS'en"
Hahakjenner til den
"Hvem vil låne iPad?!"![]()
Vi kjøpte høretelefoner til barna vi..Kjøpte dvd spiller til bilen på vei til Gudvangen for noen år siden. Jeg som syntes slikt var noe tull, men jeg skal si deg hva som er tull og det er å la en 3 åring velge film selvDrømmehagen fra Geilo til Gudvangen er helt forferdelig :O trenger jeg å si at vi kjøpte ny film når vi skulle hjem??
HahaKjøpte dvd spiller til bilen på vei til Gudvangen for noen år siden. Jeg som syntes slikt var noe tull, men jeg skal si deg hva som er tull og det er å la en 3 åring velge film selvDrømmehagen fra Geilo til Gudvangen er helt forferdelig :O trenger jeg å si at vi kjøpte ny film når vi skulle hjem??
Vi kjøpte høretelefoner til barna vi..
3DS'en ble forresten kjøpt i Bodø.
Vi bor på Østlandet. .
Haha*dåne*
Tror jeg hadde blitt rimelig tullerusk da, ja![]()
Det var hun nokHoldt jo på å bli sprø :O hun var fornøyd da![]()