Skravletråd :)

Så koselig! Hvor langt er du på vei? :) Ja, det blir liksom ikke alltid så mye ekstra tid til overs i en hektisk hverdag. Jeg var mye her inne før, men ville bruke all min tid på å nyte den første tiden med jenta vår og på å komme tilbake til hverdagen og få igang rutiner :) Nå som vi har fått rutinene på plass og hun kan sove endel på dagen, så er det koselig å komme tilbake hit og skravle med alle de flotte jentene her inne :)
Ja, ikke sant! :-) Jeg er 11+4, så snart over den magiske grensa:) Begynner jo å bli en stund siden forrige svangerskap, så vi er innmari spente og kan liksom ikke vente på alt som skal skje fremover. Samtidig som det er liiitt skummelt ;-) Hvor gammel er din?

Gjør om litt så du får noen ekstra dager. Er vel egentlig ikke 10 uker før til søndag;)
Tenkte 40 uker av en eller annen grunn:p

For det følte jeg hjalp veldig haha :P
Nei jeg må nå snart få ting ferdig, og det lappeteppe må jeg virkelig få strikka masse på nå skjønner jeg for har jo holdt på i flere mnd og er fortsatt ikke ferdig haha :P

God formiddag:D
Høres ut som om du har planene i orden:p
Jeg har akkurat våknet...venter på mamma som skal ta en flått på beinet mitt!!:oops: *grøss*

Ja skal jaggu si dagen fløy avgårde :P hadde besøk av pappa og han trur jeg var litt skravlesyk nå for han skravla som bare det haha :P

Æsj flått er ekkelt :O

For det følte jeg hjalp veldig haha :P
Nei jeg må nå snart få ting ferdig, og det lappeteppe må jeg virkelig få strikka masse på nå skjønner jeg for har jo holdt på i flere mnd og er fortsatt ikke ferdig haha :P

Hjalp litt da? ;)
Bare å strikke ivei det. Jeg har masse jeg skulle ha gjort, men går litt tregt her gitt. Skulle sydd nytt trekk til vippestolen min og:o

Hjalp litt da? ;)
Bare å strikke ivei det. Jeg har masse jeg skulle ha gjort, men går litt tregt her gitt. Skulle sydd nytt trekk til vippestolen min og:o

Jeg har ekstremt mye å gjøre, og ikke bare til lillebror men til viking og :P

Jeg må sy, nålbinde, ordne og styre... første marked er i pinsa og jeg har litt å henge fingrene i nå...

Er du med på å styre med selve markedene? :)

Back
Topp