Ja, jeg har hatt i hhv uke 7 og uke 15 med de to jeg har pga blødninger, så jeg håper jeg slipper det denne gangen. Den timen jeg har er pga gyn oppfølging, men jeg synes egentlig det er litt luksus, for jeg ble gravid på letrozol ikke pergo, og det er pergo som har økt risiko for tvillinger og xu og derfor anbefalt tildig ul for å se om det gikk som det skulle. Letrozol har ikke økt risiko for tvillinger, og det med xu vet man vel ikke, det er jo ikke egentlig fertilitetsmedisin, da.
Reelt sett skulle jeg helst bare ventet til jeg skulle til legen et langt stykke uti juni, men når jeg nå engang har dette tilbudet fra gyn så tar jeg det Jeg ble altså henvis til gyn fra fastlegen for et drøyt år siden for infertilitetsutredning, og har vært innom ham noen ganger før denne spiren satt. Så da fullfører vi det med å se at den lever, før jeg fortsetter ordinær oppfølging, første time hos legen, deretter oul, så en hos jm, og så ser vi, tenker jeg. Om ikke lege elelr jm mener annerledes, jeg kommer til å stikke innom jm etter legetimen og bestille time (ha er i samme kontor som legekonttoret, bare inn ei dør) så ser jeg hva det blir til.