Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi...ei utspekulert lita frøkenJa jeg syntes det er litt greitog så er hu så flink til å dulle den ungen. Spesielt på kveldstid I håp om at jeg skal sovne og ikke oppdage at hun skulle hvert i seng haha
![]()
Jeg har bare klippet til en skumgummimadrass jegSkal ikke være lett å finne madrass i vuggestr nei![]()
Syns det er utrolig dårlig at jysk ikke hadde det![]()
Hihi...ei utspekulert lita frøken
Smarting!!
Skal ikke være lett å finne madrass i vuggestr nei![]()
Syns det er utrolig dårlig at jysk ikke hadde det![]()
Jeg har bare klippet til en skumgummimadrass jeg![]()
Haha...ikke dumt det daHaha ja jeg veit, og om jeg sovner på kvelden er hun musestille og skrur ned lyden på tv mens hu finner seg et teppe og koser seg maks hahahu er jaggu fin den ungen asså
![]()
Jeg har bare klippet til en skumgummimadrass jeg![]()
Ja det er vel eneste løsning eller dra på barn og utstyr for de har vel...
Haha...ikke dumt det da
Klart det må utnyttes om mamma sovner![]()
Fant på Siljes barn og utstyr![]()
Men da ordner det seghar leita etter madrass jeg og for skal låne vugge men kjøper egen madrass
![]()
De har ikke på jysk og princess ihvertfallmen barnas hus vil jeg vel tro har. De bør jo ha der de selger vugger
![]()
Akkurat jaJoda, men ville ha en ordentlig en. Også ville jeg ha riktig str siden jeg skal bygge senga selv. Da har jeg noen mål å gå etter![]()
Nei, hun er nok fullstendig klar over regleneÅja det er sikkert og vist, men hu protesterer heldigvis ikke når jeg våkner og sender hu i seng heller![]()
Nei, hun er nok fullstendig klar over reglene![]()
Husker det var noen som ble smittet (ikke gravid) av det når jeg var gravid i 2011.Har jeg da aldri hørt om... hvor har du hørt det fra?
Akkurat ja
Da håper jeg du finner!
Husker det var noen som ble smittet (ikke gravid) av det når jeg var gravid i 2011.
Var noe oppslag i media om det.
Fult mulig retningslinjene på rengjøring har blitt strengere etter det, men jeg tok ikke sjansen på det.
Kanskje det hjelper med en lang varm dusjNei det trur jeg ikkesikkert bare kroppen så er litt på bærtur i dag
![]()
Som sagt, det kan hende reglene for rengjøring av dem har blitt strengere, eller maskinene tryggere..Hmm aldri fått med meg før... jaja det ble nå hvertfall ikke is i dag uansett for jeg gidder ikke å gå noen plass![]()