Skravletråd :)

Fått gjort litt i det minste:p
Flere muligheter for oppheng høres jo lurt ut...håper du finner noe:)
Dersom jeg ikke finner ekstra fester beregnet på den, kjøper jeg bare noen kraftige kroker på Maxbo eller et lignende sted..
Det vil nok ordne seg

Nå hadde det smakt godt med en softis, men siden jeg ligger under dyna i sofaen fordi jeg fryser så vet jeg ikke om jeg orker å ut å kjøpe is nå.....

Hihi...ser nok litt snålt ut ja:p men du har stor mage så da har du unnskyldning:cool:

Det er sol ute da, bare jeg som fryser i dag :P skjønner ikke hva det er men klarer ikke å få varmen skikkelig i meg i dag...

Nå hadde det smakt godt med en softis, men siden jeg ligger under dyna i sofaen fordi jeg fryser så vet jeg ikke om jeg orker å ut å kjøpe is nå.....
Men softis bør man da heller ikke spise som gravid :rolleyes:
Er det ikke noe med at dersom maskinen ikke rengjøres ordentlig kan det komme listeria-bakterier i isen..

Hihi...passer aldri å bli syk da:p

Nei det gjør ikke det, og så har jeg ingen til å dulle med meg så vil helst ha frøkna hjemme så hu kan kysse meg litt i panna og hente drikke til meg om jeg skal være syk haha :P

Nei det gjør ikke det, og så har jeg ingen til å dulle med meg så vil helst ha frøkna hjemme så hu kan kysse meg litt i panna og hente drikke til meg om jeg skal være syk haha :P
Enig, alene og syk er ingen ok kombinasjon:p
Man vil jo bli dullet med:cool:

Formen er stort sett grei! Har lite energi da, og litt små kvalm igjen. Men klarer å fungere :) håper jeg slipper flere Hydronefrose annfall!!

Bra du føler deg litt bedre da:)
Krysser fingrene for at du slipper unna anfallene frem til juli nå;)

Ja jeg syntes det er litt greit :) og så er hu så flink til å dulle den ungen. Spesielt på kveldstid I håp om at jeg skal sovne og ikke oppdage at hun skulle hvert i seng haha :P

Back
Topp