Dersom jeg ikke finner ekstra fester beregnet på den, kjøper jeg bare noen kraftige kroker på Maxbo eller et lignende sted..Fått gjort litt i det minste
Flere muligheter for oppheng høres jo lurt ut...håper du finner noe![]()
Det vil nok ordne seg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dersom jeg ikke finner ekstra fester beregnet på den, kjøper jeg bare noen kraftige kroker på Maxbo eller et lignende sted..Fått gjort litt i det minste
Flere muligheter for oppheng høres jo lurt ut...håper du finner noe![]()
Hva driver folk med idag?
Vi er på outing..med hund og detektor på slep visst. Mannen graver, hunden løper rundt og jeg leser bokgrei dag!
Ja, det ordner seg helt sikkertDersom jeg ikke finner ekstra fester beregnet på den, kjøper jeg bare noen kraftige kroker på Maxbo eller et lignende sted..
Det vil nok ordne seg
Ååh...det har jeg ennå ikke smakt i årNå hadde det smakt godt med en softis, men siden jeg ligger under dyna i sofaen fordi jeg fryser så vet jeg ikke om jeg orker å ut å kjøpe is nå.....
Ååh...det har jeg ennå ikke smakt i år![]()
Hihi...ser nok litt snålt ut jaIkke jeg heller, men jeg fikk lyst på en nåmen ser kanskje litt rart ut å komme i vinterjakke og varme sko for å kjøpe en haha
![]()
Hihi...ser nok litt snålt ut jamen du har stor mage så da har du unnskyldning
![]()
Håper ikke du blir syk???Det er sol ute da, bare jeg som fryser i dagskjønner ikke hva det er men klarer ikke å få varmen skikkelig i meg i dag...
Men softis bør man da heller ikke spise som gravidNå hadde det smakt godt med en softis, men siden jeg ligger under dyna i sofaen fordi jeg fryser så vet jeg ikke om jeg orker å ut å kjøpe is nå.....
Æsj. .det har jeg aldri hørt førMen softis bør man da heller ikke spise som gravid
Er det ikke noe med at dersom maskinen ikke rengjøres ordentlig kan det komme listeria-bakterier i isen..
Håper ikke du blir syk???
Krysser fingre for detNei det trur jeg ikkesikkert bare kroppen så er litt på bærtur i dag
![]()
Men softis bør man da heller ikke spise som gravid
Er det ikke noe med at dersom maskinen ikke rengjøres ordentlig kan det komme listeria-bakterier i isen..
Krysser fingre for det![]()
Hihi...passer aldri å bli syk daJa for jeg har da ikke tid til å bli syk nåspesielt ikke jeg som er sykemeldt og alene hjemme haha
![]()
Hihi...passer aldri å bli syk da![]()
Enig, alene og syk er ingen ok kombinasjonNei det gjør ikke det, og så har jeg ingen til å dulle med meg så vil helst ha frøkna hjemme så hu kan kysse meg litt i panna og hente drikke til meg om jeg skal være syk haha![]()
Formen er stort sett grei! Har lite energi da, og litt små kvalm igjen. Men klarer å fungerehåper jeg slipper flere Hydronefrose annfall!!