Skravletråd :)

Skal ikke være lett å finne madrass i vuggestr nei:o
Syns det er utrolig dårlig at jysk ikke hadde det:p

Ja jeg syntes det er litt greit :) og så er hu så flink til å dulle den ungen. Spesielt på kveldstid I håp om at jeg skal sovne og ikke oppdage at hun skulle hvert i seng haha :P
Hihi...ei utspekulert lita frøken:p
Smarting!!

Hihi...ei utspekulert lita frøken:p
Smarting!!

Haha ja jeg veit, og om jeg sovner på kvelden er hun musestille og skrur ned lyden på tv mens hu finner seg et teppe og koser seg maks haha :D hu er jaggu fin den ungen asså :P

Haha ja jeg veit, og om jeg sovner på kvelden er hun musestille og skrur ned lyden på tv mens hu finner seg et teppe og koser seg maks haha :D hu er jaggu fin den ungen asså :P
Haha...ikke dumt det da:p
Klart det må utnyttes om mamma sovner:cool:

Jeg har bare klippet til en skumgummimadrass jeg:)

Joda, men ville ha en ordentlig en. Også ville jeg ha riktig str siden jeg skal bygge senga selv. Da har jeg noen mål å gå etter;)

Men da ordner det seg :) har leita etter madrass jeg og for skal låne vugge men kjøper egen madrass :)

De har ikke på jysk og princess ihvertfall:p men barnas hus vil jeg vel tro har. De bør jo ha der de selger vugger:)

Har jeg da aldri hørt om... hvor har du hørt det fra?
Husker det var noen som ble smittet (ikke gravid) av det når jeg var gravid i 2011.
Var noe oppslag i media om det.

Fult mulig retningslinjene på rengjøring har blitt strengere etter det, men jeg tok ikke sjansen på det.

Akkurat ja:D
Da håper jeg du finner!

Fant til slutt:) men nå har jeg bare lyst til å komme igang, men det er noen som har lånt stikksaga mi:/

Husker det var noen som ble smittet (ikke gravid) av det når jeg var gravid i 2011.
Var noe oppslag i media om det.

Fult mulig retningslinjene på rengjøring har blitt strengere etter det, men jeg tok ikke sjansen på det.

Hmm aldri fått med meg før... jaja det ble nå hvertfall ikke is i dag uansett for jeg gidder ikke å gå noen plass :P

Hmm aldri fått med meg før... jaja det ble nå hvertfall ikke is i dag uansett for jeg gidder ikke å gå noen plass :p
Som sagt, det kan hende reglene for rengjøring av dem har blitt strengere, eller maskinene tryggere..
Spesielt siden det ikke står noe på matportalen, men den sjansen tok jeg ikke.

Back
Topp