Hva skal dere i dag?

Har mala lekestativet og gjerdet i hagen. Deilig å komme i gang litt! Bestilt litt nye hagemøbler også, kommer ikke før 21 april

Skal på jobb idag også, og så skal vi rett på hytta med et vennepar. Det blir koselig, litt mindre stress enn å være der med svigers;)

føler meg temmelig rar i dag. om en time skal mannen klippe strengene. Selv om jeg er veldig enig føles det rart.

skal på biblioteket med ungene i ettermiddag. de store trenger nye bøker. en bok er fort lest når de må lese hver dag i 10-15minutter...

helgevasken er alt tatt - så nå gjør jeg ikke noe fram til vesla våkner :-)

Vi skal i bursdag til en av frøknas venninner :)

Hun fikk penicilin mot ørebetennelsen sin i går og er allerede mye bedre. Så det er bra.
Ellers en stille og rolig dag på oss.

Vi er på hytta. Slapp dag idag, mini er forkjøla og har hatt feber så vi sov sammen på sofaen i 2 timer!

Den feberen endrer seg fort, i 12-tiden hadde hun temperatur på 37 grader, 16.30 var den på 40.2! Hun var også glovarm i natt, så det svinger skikkelig.

Idag skal jeg på jobb igjen, føles ikke kult siden både mini og pappaen er sjuke. Hun hoster til hun kaster opp og spiser lite, så da tenker jeg at hun egentlig kunne trengt puppen. Men det får gå.
Hun skal hvertfall få en legetime nå, ringte forrige mandag på grunn av symptomer på øyekatarr, men ble bedt om å se det ann.

I dag skal vi til Norge igjen, mega travelt på jobb.
Så frøkna blir henter og levert på flyplassen av barnepiken. Jeg håper bare jeg og mannen kommer oss tidsnok avgårde, pappa er heldgvis også i landet og skal ta samme fly som oss hjem. Det ink. også en mellomlanding, hurra!

Aner ikke hva vi skal idag. Hadde nemlig tenkt å gå tur til en lekeplass, men det SNØR!! Masse! Dritkjipt, jeg var så innstilt på vår nå.

På toget på vei hjem fra jobb. Gleder meg sånn til langhelg! :)

siden det ble innedag idag så har jeg bakt brød og horn med ost og skinke. Nå har snøen smeltet også:)

Sinnsykt deilig å være hjemme hos besteforeldre. Digg med avlastning :)

Vi skal snart ut å gå tur.

Vi skal i konfirmasjon, men først skal jeg innom Barnashus, Babyshop, Lindex, Polarn og pyret og andre butikker vi ikke har og shoppe litt på morrakvisten.

Fant du noe fint? :)

Vi rakk ikke så mye, men fikk shoppa en bomullslue og sollue på Polarn og pyret.

På Kappahl kjøpte jeg og sambo hver vår pose for vi var ikke enige. Kjøpte litt fra Newbie og sambo noe 3 for 2 greier.

Så kjøpte vi en kartong med tomatsuppe på Rema, koster 1.20 kr for en pose. Hahaha...

Idag skal vi besøke barnehagen som Anna Christine skal begynne i. Spent på hvordan den er, håper de er hyggelige:)

Skal på blomsterdag i bhg, blir koselig selv om det ikke er det beste været!

Barnehagen var kjempekoselig, skikkelig gammel og tradisjonell avdelingsbarnehage. Liker best det, hvertfall når de er små for det er trygt og godt.
Skal begynne 14 1-åringer samtidig da, det blir mange!
Men jeg føler meg trygg på at det går bra:)
Det blir litt stas med barnehagestart også, så lenge hun ikke får lange dager hver dag kommer det nok til å gå kjempebra!

Vi er på vei til onkel og tante i Møre og Romsdal. Nydelig vær og 19 grader, helt herlig!

Vært nydelig vær her også i dag, frøkna var ute i sandkassen da jeg hentet hennei bhg i dag.
Lagde pannekaker til middag i dag, en stor hit!

Back
Topp