Her sitter det aldri som de skal eller så ser de rare utEt mareritt. Enten var de for spisse, eller for runde, eller for avlange, eller for dyre, eller for billige og da var de sikkert av dårlig kvalitet. Holdt på å klikke for meg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her sitter det aldri som de skal eller så ser de rare utEt mareritt. Enten var de for spisse, eller for runde, eller for avlange, eller for dyre, eller for billige og da var de sikkert av dårlig kvalitet. Holdt på å klikke for meg![]()
Med deg såGår fort det vet du![]()
Vi er gode på Lambadahahaha det er deg og hundene som står å logrer med halen![]()
Sko du har sett på?Et mareritt. Enten var de for spisse, eller for runde, eller for avlange, eller for dyre, eller for billige og da var de sikkert av dårlig kvalitet. Holdt på å klikke for meg![]()
Du er i DPO land..Kan ikke si jeg merker noe. Men har en slik uvanlig ro over meg. Føler bare på meg at denne gangen går det![]()
Absolutt ingenSå deilig da.
Har du noen planer?
Har nok sett det mesteVel du har nok helt sikkert sett mye rart hos folk også![]()
Every day is chicken dayMed deg så![]()
Blir veldig spennende. Tror jeg må teste 10dpoJeg er så spendt jeg at jeg klarer nesten ikke vente på din IKM![]()
Det er 11.maiDu er i DPO land..
Masse lykke til, når er IKM?
Mannen skulle ha dressko. Jeg fant meg noen fine lave pynteskoSko du har sett på?
hahaha ser det for meg... kommer til å humre å le for meg selv neste gang jeg labber igjennom tolla på TorpVi er gode på Lambada![]()
11 mai er ikke så lenge tilEvery day is chicken day
Blir veldig spennende. Tror jeg må teste 10dpo
Det er 11.mai
Mannen skulle ha dressko. Jeg fant meg noen fine lave pyntesko![]()
Hahah, tror jeg hadde blitt gal!Et mareritt. Enten var de for spisse, eller for runde, eller for avlange, eller for dyre, eller for billige og da var de sikkert av dårlig kvalitet. Holdt på å klikke for meg![]()
Nei, nå går det fortDumdidei! Nå er det ikke lenge igjen til siste oppdatering![]()
Sko på shoeday11 mai er ikke så lenge til
Når er 10dpo?
Hvor fant du sko?
Det er det ikke neiDumdidei! Nå er det ikke lenge igjen til siste oppdatering![]()
Klarer vel det også duHjelpes.. Stress nå når jeg er på besøk![]()
Klarer vel det også du![]()
Haha! Snakker de til deg da?Får se..får noen stramme blikk av og tilHaha