kan tenke meg du er litt gira når dere tar noenSelvfølgeligeneste som betyr noe
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kan tenke meg du er litt gira når dere tar noenSelvfølgeligeneste som betyr noe
![]()
Høres ut som mannen min, han brukte flere måneder for å finne seg et par sko..Ble litt travelt til slutt ja. Mannen er jo håpløs på skoshopping. Måtte innom 6 plasser for å finne dressko![]()
Jeg skal hvertfall fortelle dem hvor fornøyd jeg er med opplegget deres..
Får håpe det gjør at vakten går fort, daSkulle ikke det, nei![]()
Blitt bittelittTatt noen smuglere enda?
Selvfølgeligeneste som betyr noe
![]()
Pleier generelt sett være flink til å gi dem detGjør d! Positive tilbakemeldinger er hyggelig å få![]()
Hehe...mulig det tar av litt da jakan tenke meg du er litt gira når dere tar noen![]()
Ja, det tror jeg nokFår håpe det gjør at vakten går fort, da![]()
Blitt bittelitt![]()
Kan ikke si jeg merker noe. Men har en slik uvanlig ro over meg. Føler bare på meg at denne gangen går detDet gjør jeg jo da!!! HVordan behandler DPO land deg forresten?
Ikke den verste fantasien man kan haDet hørtes veldig bra ut, står å fantaserer om hva folk har i bagasjen sin![]()
hahaha det er deg og hundene som står å logrer med halenHehe...mulig det tar av litt da ja![]()
Haha, såpass! Min er så vanskelig å få med på sånt. Han liker å shoppe til seg selv da, men blir helt manisk nesten hvis han må være med meg![]()
Et mareritt. Enten var de for spisse, eller for runde, eller for avlange, eller for dyre, eller for billige og da var de sikkert av dårlig kvalitet. Holdt på å klikke for megHøres ut som mannen min, han brukte flere måneder for å finne seg et par sko..
Så deilig da.Ja, det tror jeg nok
Og i helga har jeg fri!!!
Jeg er så spendt jeg at jeg klarer nesten ikke vente på din IKMKan ikke si jeg merker noe. Men har en slik uvanlig ro over meg. Føler bare på meg at denne gangen går det![]()
Vi krysser fingre for detOg denne natten skal bli bra så det blir nok mere å finne iløpet av natta![]()
Ikke den verste fantasien man kan ha![]()