Skravletråd :)

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Det er jo så stille her, vi er snart forbigått av Januar2016. Jeg vet det er tidlig, og jeg forstår godt at man er tilbakeholden med aktiviteten når det er tidlig. Men skal vi prøve å få opp skravlingen litt? :)


Skravl i vei!!! :D
 
Hva gjør folket i dag? Jeg er hjemme med sykt barn, og det er i grunn ganske stille når hun er i dårlig form..
 
Idag har jeg byttet gardinene på stua og sittet ute med hundene og nytt solen, er jo et fortreffelig ver idag! :)
Så nå blir det å lage fiskeboller til mannen og broren kommer fra jobb;) NamNam!
 
I dag har jeg vært på labben på universitetet hvor jeg har laget noen prøver til masteroppgaven ;)
fikk meg en spasertur bort og tilbake, så det var ganske godt, selv om kvalmen var der. Senere skal jeg vel skrive mer på masteroppgaven :)
 
Idag har jeg byttet gardinene på stua og sittet ute med hundene og nytt solen, er jo et fortreffelig ver idag! :)
Så nå blir det å lage fiskeboller til mannen og broren kommer fra jobb;) NamNam!

Ja, det er kjempedeilig vær! Og nesten helt vindstille, det er luksus, syns jeg.. :)
 
I dag har jeg vært på labben på universitetet hvor jeg har laget noen prøver til masteroppgaven ;)
fikk meg en spasertur bort og tilbake, så det var ganske godt, selv om kvalmen var der. Senere skal jeg vel skrive mer på masteroppgaven :)

Så kult! Hva skal du skrive masteroppgave om?
 
Jeg er på jobb. Sitter med seabånd på håndleddene pga kvalme 1 time igjen til jeg skal hente storebror i barnehagen ha en fin ettermiddag alle sammen
 
Ligger på sofaen i morgenkåpa som vanlig... Formen har vært mildt sagt elendig siden uke 6! Får prøve p komme meg i klærne før samboer og sønn kommer hjem
 
Det er jo så stille her, vi er snart forbigått av Januar2016. Jeg vet det er tidlig, og jeg forstår godt at man er tilbakeholden med aktiviteten når det er tidlig. Men skal vi prøve å få opp skravlingen litt? :)


Skravl i vei!!! :D
Januar2016 har så mange innlegg pga en dagboktråd fra 2012 er flyttet over, og den alene har sånn 2300 innlegg. :p

Her har vi ikke store planene for dagen. Skal ta med meg småtrollene ut en tur nå. Endelig litt sol og varme (10grader :p ) her og. :D
 
Januar2016 har så mange innlegg pga en dagboktråd fra 2012 er flyttet over, og den alene har sånn 2300 innlegg. :p

Her har vi ikke store planene for dagen. Skal ta med meg småtrollene ut en tur nå. Endelig litt sol og varme (10grader :p ) her og. :D

Å ja!! Der minnet du meg på at jeg må flytte dagboken min ;)

Kos dere ute i solen. :) Her blir vi inne og pleier sår hals og feber..
 
Ligget på sofaen stort sett hele dagen, er 100 % sykemeldt pga kvalme ..:( skal snart hente lillegutt i barnehagen og lage No middag !:)
 
Er det mange som sliter med kvalme? Jeg håper jeg slipper unna det denne gangen også. Hadde ikke det med datteren min, og trenger det ikke nå heller. ;)

Jeg måtte finne frem sportsbhen min i dag. Har så ømme pupper. Kjennes nesten ut som om de brenner, helt forferdelig.. Og nåde den som kommer borti dem!!! :p
 
Er det mange som sliter med kvalme? Jeg håper jeg slipper unna det denne gangen også. Hadde ikke det med datteren min, og trenger det ikke nå heller. ;)

Jeg måtte finne frem sportsbhen min i dag. Har så ømme pupper. Kjennes nesten ut som om de brenner, helt forferdelig.. Og nåde den som kommer borti dem!!! :p

Sliter litt med kvalme, den kommer når jeg er sliten og sulten. Når jeg står opp før kl 0600 så spyr er hver gang :p kroppen er rar!!
 
Akkurat nå ligger jeg på sofaen, har kyllinglår og pomfri i ovnen og skal ha bbq saus til :) kjæresten er blitt sykemeldt, så har hatt han hjemme med meg i hele dag, tror det er første mandagen noen sinne vi har hatt sammen :D ❤️
 
Jeg plages også med kvalme.
Har vært sofasliter den siste tiden, så i dag føltes det helt fantastisk å komme ut en tur for litt skjønnhetspleie! :)
Dødssliten og kvalm da jeg kom hjem, men verdt det.
Og hun som jobbet der avslørte graviditeten pga. Sea-bands'ene :p
 
Er det mange som sliter med kvalme? Jeg håper jeg slipper unna det denne gangen også. Hadde ikke det med datteren min, og trenger det ikke nå heller. ;)

Jeg måtte finne frem sportsbhen min i dag. Har så ømme pupper. Kjennes nesten ut som om de brenner, helt forferdelig.. Og nåde den som kommer borti dem!!! :p

Jeg sliter litt med kvalme. Aldri så gale at jeg tror jeg må spy, men blir mye raping i løpet av dagen. Føler det er kjipest rundt middag, som nå har blitt dagens verste måltid :( vet aldri hva jeg skal spise, har mistet matlysten på kjøtt, fisk, kokte grønnsaker ol. :( så prøver å få i meg rå gulrøtter og frukt, da det er noe som fortsatt frister ;)
 
Den verste kvalmen min har gitt seg :) Har fortsatt ikke så god matlyst, men slipper hvertfall å spy flere ganger i løpet av dagen :p
 
Jeg er på jobb og her er det heldigvis rolig i dag! :) jeg er supertrøtt! I går spilte jeg min siste handballkamp for sesongen som endte med seier! Jeg skal holde koken med handballtrening i 2 uker til så tar jeg perm;) kjenner jeg blir litt stiv og støl nede i magen etter den type trening! Men det er så gøy! :D ellers har den værste kvalmen gitt seg, kun litt uggen hvis jeg er sliten. Nå er jeg bare "oppblåst" ;)
 
Er det mange som sliter med kvalme? Jeg håper jeg slipper unna det denne gangen også. Hadde ikke det med datteren min, og trenger det ikke nå heller. ;)

Jeg måtte finne frem sportsbhen min i dag. Har så ømme pupper. Kjennes nesten ut som om de brenner, helt forferdelig.. Og nåde den som kommer borti dem!!! :p
Ikke særlig kvalm, kun hvis jeg er sulten. Og har det som deg med puppene. Stakkars samboer har fått noen bjeff i det siste. :p
 
Back
Topp