Skravletråd :)

Kanskje det er nå den åpner... Var det i fjor jeg var i dyreparken, da? Eller har de bygget i flere år? Nå ble jeg veldig usikker her :P

Edit; nei, jeg var ikke gravid, så det er to år siden jeg var der :P
Den var ikke åpen i fjor, da var vi der.

Nei, da får vi tro de åpner i år ;)

Det gjør de

5. juni

(stadig innom dyreparkens hjemmeside jeg, og dette står med stor bilde øverst på siden når man er inne fra pc. dEt sår der en plass fra mobil også, men der har jeg vel bokmerker på kardemommeby og abrahavn mer eller mindre..

Jeg har ikke vært der på hvertfall 18år :p

Jeg hadde ikke vært der på... skal vi se... 22-23 år tror jeg, da vi var der i fjor. Det ER langt, vi overnatter hos svigers på toten da, hunden er gjerne igjen der på pass, det var hun i alle fall i fjor, hundepass er en av de tingene vi må få til, for hun kan ikke sitte i de burene på utsiden av parken hele dagen

Det var blitt større enn sist vi var der, og mye gøy for store og små, og vi har neppe sett alt, så vi gleder oss til å dra tilbake, antakelig flere ganger. Badelandet var vi ikke i, og det tror jeg ikke vi prioriterer denne gangen heller, for vi har ikke unger som er såååå glade i vann, men samtidig må de jo øves. Mannen antyrder at min vesle drøm om en "sydenferie" vil han utsette til ungene i alle fall vil ha glede av et basseng... det hadde de nok hatt i år også, men vi får øve dem mer... Om det blir en neste vurderer jeg babysvømming, bare så han ikke sakl bruke den sin vannskepsis som ankepunkt de neste 6-7 årene...

En forsmak på sommer. Det er jo bare 11-12 grader, men trampolina er tatt i bruk, vi innvier grillsesongen til middag (men spiser nok inne), og ungene er lovet en is etter maten. Deilig søndag.

Høres bra ut! :) Endelig er utesesongen igang! :D

Nei det stemer vel sikkert, husker jeg synes detvar dyr den gangen vi gjorde men 900krerjo spinnvilt.
Det vet å ta seg betalt.

Fra pc nå kom det på rett under 800, så da var det i det misnte billigere enn grillmiddagen, som er 816 eller noe sånn for oss 4. Vi kan få frokostbod i Abra havn til 416, eller for hundrelappen mindre hente frokostproviant tilbake til leiligheten.

Frokostproviant (to rundstykker pr person, en enhet jus/melk sånn ca 3 dl pr prs, valgfritt (begrenset) pålegg til rundstykkene, og ei kanne kaffi pr hus) er inkludert i kardemommeby, hentes altså hos bakeren fra klokka ni. Spises utenfor der eller i egen leilighet. Men sånn det å spise mens skuta kommer inn blir noe annet da.

Jeg er slett ikke sikker på om jeg ønsker en såååå sabeltanntematisert ferie, utfra den sabeltanngalskapen det da iverksetter (og ønsket om kostyme...som vel er over tusenlappen)

show, middag hvor de får "skaut , ørering og øyelapp", og seile med skuta er antakelig egentlig nok for min del... men vi får se, det skal diskuteres med mannen. Men han vil ikke snakke om det før han vet når han får ferie.

Høres bra ut! :) Endelig er utesesongen igang! :D

Ja, endelig er den det.

Senge ungene ut i hagen for å hoppe trampoline mens jeg lager middag, heller enn mas om barnetv og tvspill i samme periode :)

Vi reiste ned dit for 3 år siden... Uten barn :D haha!

Naboene mine var der for noe over 20 år siden. De har to barn. Som er 18. Dyreparken er hyggelig for voksne også den! Men da hadde jeg muligens ikke bodd i kardemommeby...

Ååå, der vil jeg!! :p

Jeg også, og det at hakkebakkeskogen er åpnet i år, eller altså åpner i juni da, gjør det jo enda mer interessant. JEg tror vi må ha tre dager i år også, for å få med oss alt...

Back
Topp