Skravletråd :)

Naboene mine var der for noe over 20 år siden. De har to barn. Som er 18. Dyreparken er hyggelig for voksne også den! Men da hadde jeg muligens ikke bodd i kardemommeby...

Vi reiste bare på dagstur da :) tar oss 3-4 timer hver vei :)

Jeg også, og det at hakkebakkeskogen er åpnet i år, eller altså åpner i juni da, gjør det jo enda mer interessant. JEg tror vi må ha tre dager i år også, for å få med oss alt...

Blir nok ikke før til neste år med oss..Tidligst! Har termin i juli, og gidder ikke reise ned med magen :p

Blir nok ikke før til neste år med oss..Tidligst! Har termin i juli, og gidder ikke reise ned med magen :p

Ser den, ja

Personlig drømte jeg om å dra med bekkenløsning i fjor, det ble jo ikke, og om det blir det i år... tja, vi får se.

(altså, ikke at jeg ser på dyreparken med bekkenløsning som noe flott, men bekkenløsning=gravid, og det har vi prøvd på veldig lenge, så jeg håper nå ennå. Men vi drr jo selvsagt pga de to ungene vi har da, som i sommer er 4,5 og 7)

Så koselig med gode naboer:D

Ja, det er det. Som altså tar mine to små på besøk, selv om de forlengst er over den fasen at de har egne unger som vil leke med dem..

Jippi, da har jeg fått bursdagsgave fra mannen :)
3 stykker japanske kokkekniver i forskjellige størrelser av merket Masahiro :Heartred:Heartred:Heartred

Ser den, ja

Personlig drømte jeg om å dra med bekkenløsning i fjor, det ble jo ikke, og om det blir det i år... tja, vi får se.

(altså, ikke at jeg ser på dyreparken med bekkenløsning som noe flott, men bekkenløsning=gravid, og det har vi prøvd på veldig lenge, så jeg håper nå ennå. Men vi drr jo selvsagt pga de to ungene vi har da, som i sommer er 4,5 og 7)

Er nok ikke bare bare å reise ned med bekkenløsning nei :|
Vi har jo ikke andre barn, så har liksom ingen grunn for å reise ned enda sånn sett..

Er nok ikke bare bare å reise ned med bekkenløsning nei :|
Vi har jo ikke andre barn, så har liksom ingen grunn for å reise ned enda sånn sett..
Det er jo hyggelig for voksne og, men det er noe eget med barn, fortrinnsvis noen som har glede av det. Å gjøre det mye bekkenløsning er ekstra grunn til tre dager, rett og slett pga at det går litt sakte, men da er jeg vel skutt etter de dagene.

Jeg er jo ikke gravid enda (6 dpo i nest siste femar/letrozol-kur så jeg håper...) så jeg vil ikke være veldig gravid i juli i så fall. Om jeg får bekkenløsning er ikke garantert, men trolig. Såpass tidlig er det likevel håp om at det ikke er så ille.

Back
Topp