Oi, så herlig! Sørlandsidyll![]()
Ja, gleder meg veldig. Mannen har tatt seg fri mange fredager, så jeg et spent på hvordan d blir
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, så herlig! Sørlandsidyll![]()
Ja, Og det er sikkert blitt koseligSå spennende da![]()
Middagspause.Sikkert lurt det da
Og barna er vel ute å hopper nå??
Haha. Så det etterpå at noe var galtSommere![]()
Oj, mi var allerede 58 cm 2 dager før hun var 6mnd. Lang for alderen min da kanskje?Har ikke veid ham siden 23.mars, men da veide han 6270 og var 61 cm. Da var han 3 måneder og 18 dagerSpennende å måle og veie litt av og til. De vokser jo så fort!
Så da tar dere helgene der?Ja, gleder meg veldig. Mannen har tatt seg fri mange fredager, så jeg et spent på hvordan d blir![]()
Høytrykk har vi hatt noen år.Min har kjøpt seg nilfisk høyttrykksspyler..![]()
6 mnd?Oj, mi var allerede 58 cm 2 dager før hun var 6mnd. Lang for alderen min da kanskje?![]()
Søndag er jo hviledag, så da pleier vi ikke gjøre noe som lager støyHøytrykk har vi hatt noen år.
Også gjør vi nok helst ikke den jobben på en søndag.
Det et den. Så jeg håper mannens ferie og pass til hunden faller på plass, i så fall drar vi i år igjen. Ikke landet på overnattingssted, men parken er jo helt toppDyreparkener jo helt super!
6 uker6 mnd?Min er ikke store knerten
Han er faktisk mye mindre enn mange på barselgruppa. Men hverken mor eller far er særlig lange og han følger kurven sin godt, så det er det viktigste
![]()
Åpner ikke den nå i juni daDen er fantatisk! Noen som har vært i den nye delen; Hakkebakkeskogen?
Haha. Var det jeg tenkte meg6 ukerfor en skrivefeil
![]()
Ble visst litt ivrig derHaha. Var det jeg tenkte meg![]()
Kanskje det er nå den åpner... Var det i fjor jeg var i dyreparken, da? Eller har de bygget i flere år? Nå ble jeg veldig usikker herÅpner ikke den nå i juni da
Fort gjort detBle visst litt ivrig der![]()
Jeg har ikke vært der på hvertfall 18årKanskje det er nå den åpner... Var det i fjor jeg var i dyreparken, da? Eller har de bygget i flere år? Nå ble jeg veldig usikker her![]()
Da er det på tide å ta en turJeg har ikke vært der på hvertfall 18år![]()
Ammetåke. Mye som blir feil om dagene. Er helt rusk om dageneFort gjort det![]()
Mini må bare bli er par år førstDa er det på tide å ta en tur![]()