Kjenner til problemetAmmetåke. Mye som blir feil om dagene. Er helt rusk om dagene![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner til problemetAmmetåke. Mye som blir feil om dagene. Er helt rusk om dagene![]()
Neida, kan dra på research-tur mens de er småMini må bare bli er par år først![]()
Skulle gjort det om det var litt nærmereNeida, kan dra på research-tur mens de er små![]()
Ja, er litt dumt å måtte kjøre langtSkulle gjort det om det var litt nærmere![]()
Vi får gå svømmehallen og atlanterhavsparken i stedet. Er det vi har herJa, er litt dumt å måtte kjøre langt
Det er koselig det også daVi får gå svømmehallen og atlanterhavsparken i stedet. Er det vi har her![]()
Den var ikke åpen i fjor, da var vi der.Kanskje det er nå den åpner... Var det i fjor jeg var i dyreparken, da? Eller har de bygget i flere år? Nå ble jeg veldig usikker her
Edit; nei, jeg var ikke gravid, så det er to år siden jeg var der![]()
Nei, da får vi tro de åpner i årDen var ikke åpen i fjor, da var vi der.
Så da tar dere helgene der?
Høytrykk har vi hatt noen år.
Også gjør vi nok helst ikke den jobben på en søndag.
Nei, da får vi tro de åpner i år![]()
Jeg har ikke vært der på hvertfall 18år![]()
Det er detDet er koselig det også da![]()
En forsmak på sommer. Det er jo bare 11-12 grader, men trampolina er tatt i bruk, vi innvier grillsesongen til middag (men spiser nok inne), og ungene er lovet en is etter maten. Deilig søndag.
Nei det stemer vel sikkert, husker jeg synes detvar dyr den gangen vi gjorde men 900krerjo spinnvilt.
Det vet å ta seg betalt.
Jeg har ikke vært der på hvertfall 18år![]()
Høres bra ut!Endelig er utesesongen igang!
![]()
Vi reiste ned dit for 3 år siden... Uten barnhaha!
Ååå, der vil jeg!!![]()