Ikm uke 16

Idag har vært en rar dag. På jobb ble jeg plutselig svimmel å uvell, husker jeg ble det i begge forrige svangerskap før ikm :-p Fikk også smerter i bekkenet ( har en fysisk jobb) Så har jeg hatt skikkelig spenn i tennene, var så vondt at jeg måtte ta paraset, pluss at jeg har fryst å svetta omhverandre i hele dag :-s

Jeg er sååå sikker på at tanta kommer innen tirsdag, men så gøy med symptomjakt x-D

Flere med masse symptomer? :-)

Idag har vært en rar dag. På jobb ble jeg plutselig svimmel å uvell, husker jeg ble det i begge forrige svangerskap før ikm :p Fikk også smerter i bekkenet ( har en fysisk jobb) Så har jeg hatt skikkelig spenn i tennene, var så vondt at jeg måtte ta paraset, pluss at jeg har fryst å svetta omhverandre i hele dag :-s

Jeg er sååå sikker på at tanta kommer innen tirsdag, men så gøy med symptomjakt x-D

Flere med masse symptomer? :)
De siste dagene har jeg hatt null symptomer og har ikke det helt store trua.Men like greit så slipper man å bli så skuffet :)

De siste dagene har jeg hatt null symptomer og har ikke det helt store trua.Men like greit så slipper man å bli så skuffet :)
Er jo mange som får mindre symptomer når man er gravid enn når man skal ha tr, så er ikke negativt det :-) Tror jeg hadde mindre symptomer vertfaill de gangene jeg var gravid.
Men skjønner hva du mener, jeg har ikke trua selv, vet at tr kommer uansett :-p

Er jo mange som får mindre symptomer når man er gravid enn når man skal ha tr, så er ikke negativt det :) Tror jeg hadde mindre symptomer vertfaill de gangene jeg var gravid.
Men skjønner hva du mener, jeg har ikke trua selv, vet at tr kommer uansett :p
skal være glad når helga er over å man kan teste å få ett svar.Man går jo rundt å grubler..hehe

Ja de siste dagene før ikm er værst, tenker ikke på annet :-) Nå innbiller jeg meg at jeg har metallsmak i munnen også hehe! :-P Har ingen tester heller så skal klare å vente til tr kommer :-)
Jeg kan teste til jeg spyr. Har masse tester. Om det er såå positivt er ett godt spørsmål ;) ;)

27 og har en datter på snart 4 år <3

Hmmmhmmm! Litt småstikk i magen, ømme brystvorter når klærne kommer borti om dere skjønner.... Hvit utflod.... Ser frem til ny test! :)

7 dpo i dag, og når jeg var ute å gikk i dag så fikk jeg skikkelig stkkinger i hufsa :S og mensen murringene fortsetter :D

Back
Topp