attpåklattnr2
Gift med forumet
Kjenner lite og ingenting her heller.har ikke de store forhåpningene .Ingen graviditetstegn jaffal, er bare 5 dpo da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner lite og ingenting her heller.har ikke de store forhåpningene .Ingen graviditetstegn jaffal, er bare 5 dpo da![]()
Husk bare å vente til du vet at eggløsningen er overFår prøve meg på wildjam neste mnd![]()
Ja, skjønner ingenting.. Lenge siden jeg tok ut spiralen, burde være regelmessig nå! Eller er det vanlig at det varierer slik kanskje?
Vis vedlegget 111782Dagens test. Da er jeg vel gravid da![]()
Skal ta en digital i morgen eller på søndag, men fire tester lyver vel ikke.
Jeg er også 6 dpo,når starter du testing?6 dpo, teller dager til jeg kan starte testingen!
Jeg å er 6-7 dpoJeg er også 6 dpo,når starter du testing?
Jeg er også 6 dpo,når starter du testing?
starter vel på mandag siden jeg fikk positivt på CB digtal forrige gang på 9 dpoJeg starter testingen til tirsdag tenker jeg, da er jeg 10dpodu da?
starter vel på mandag siden jeg fikk positivt på CB digtal forrige gang på 9 dpo![]()
Vet ikke om hcg er så høy.Men har pleid å få positiv på 9 og 10 dpo.Så får jeg ikke positiv innen 11 dpo så er jeg nok ikke gravidOi det var tidlighar sånn super hcg du altså
![]()
Vet ikke om hcg er så høy.Men har pleid å få positiv på 9 og 10 dpo.Så får jeg ikke positiv innen 11 dpo så er jeg nok ikke gravid![]()
Det vet jeg dessverre ikke, for har aldri brukt spiral :S har kun brukt p-piller og p-ring, men det er flere år siden.
Takk for svar ivertfall <3 og lykke til videre![]()
Dumme trDer kom tr![]()
Jeg er 34, har to barn på 4 og 7 årHvor gamle er Dere? har dere barn fra før?
Jeg er 40 blir 41 i år.Har 3 barn på 2,16 og 18 år![]()