Hvor gamle er Dere? har dere barn fra før?
Jeg er 40 blir 41 i år.Har 3 barn på 2,16 og 18 år![]()
Jeg er 26 og sambo er 32
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor gamle er Dere? har dere barn fra før?
De siste dagene har jeg hatt null symptomer og har ikke det helt store trua.Men like greit så slipper man å bli så skuffetIdag har vært en rar dag. På jobb ble jeg plutselig svimmel å uvell, husker jeg ble det i begge forrige svangerskap før ikmFikk også smerter i bekkenet ( har en fysisk jobb) Så har jeg hatt skikkelig spenn i tennene, var så vondt at jeg måtte ta paraset, pluss at jeg har fryst å svetta omhverandre i hele dag :-s
Jeg er sååå sikker på at tanta kommer innen tirsdag, men så gøy med symptomjakt x-D
Flere med masse symptomer?![]()
Er jo mange som får mindre symptomer når man er gravid enn når man skal ha tr, så er ikke negativt detDe siste dagene har jeg hatt null symptomer og har ikke det helt store trua.Men like greit så slipper man å bli så skuffet![]()
skal være glad når helga er over å man kan teste å få ett svar.Man går jo rundt å grubler..heheEr jo mange som får mindre symptomer når man er gravid enn når man skal ha tr, så er ikke negativt detTror jeg hadde mindre symptomer vertfaill de gangene jeg var gravid.
Men skjønner hva du mener, jeg har ikke trua selv, vet at tr kommer uansett![]()
Ja de siste dagene før ikm er værst, tenker ikke på annetskal være glad når helga er over å man kan teste å få ett svar.Man går jo rundt å grubler..hehe
Jeg kan teste til jeg spyr. Har masse tester. Om det er såå positivt er ett godt spørsmålJa de siste dagene før ikm er værst, tenker ikke på annetNå innbiller jeg meg at jeg har metallsmak i munnen også hehe!
Har ingen tester heller så skal klare å vente til tr kommer
![]()
Har jeg hatt det har jeg testa idag, garantertJeg kan teste til jeg spyr. Har masse tester. Om det er såå positivt er ett godt spørsmål![]()
![]()
Blir 26 denne måneden, vi prøver på førstemannHvor gamle er Dere? har dere barn fra før?
Når skal du teste?Hmmmhmmm! Litt småstikk i magen, ømme brystvorter når klærne kommer borti om dere skjønner.... Hvit utflod.... Ser frem til ny test!![]()
På ikm 16/4 om jeg klarer å holde megNår skal du teste?
Begynner mandag da er jeg 9 dpo.har fått positiv på 9 og 10 dpo de forrige gangene jeg var gravidPå ikm 16/4 om jeg klarer å holde meg![]()
Hurtigspoling hadde gjort seg heheTiden går så altfor sakte. Herregud. Kan man ikke bare spole en uke framca 5 dpo og opplever stikkinger i eggstokkområdet på venstre side.