Kengubarnet skal også hjelpe til , blir nok braFlink mann du har![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kengubarnet skal også hjelpe til , blir nok braFlink mann du har![]()
Nei, det er vel kanskje ikke detjamen da er de tikke noe problem da![]()
Liker han å lage mat?Kengubarnet skal også hjelpe til , blir nok bra
Nei det er jo ikke det, så¨da trenger vi ikke kverulere om det lengerNei, det er vel kanskje ikke det![]()
Han synes det er veldig gøy ja, han er innmari stolt når han lager mat selv ti ossLiker han å lage mat?![]()
Hihi...da finner vi noe annet å kverulere omNei det er jo ikke det, så¨da trenger vi ikke kverulere om det lenger![]()
så utrolig koseligHan synes det er veldig gøy ja, han er innmari stolt når han lager mat selv ti oss
Så gøy daHan synes det er veldig gøy ja, han er innmari stolt når han lager mat selv ti oss
Jepp. Skulle tatt seg ut om vi til rundt med sorte tenner hele gjengen..
Jeg elsker også wok, det gjør heldigvis resten av familien også så i har det minst en gang i uken
Jeg så den episoden jeg også. Jeg ble kvalm...Apropos befolkning med dårlige tenner. I Storbritannia har de generelt dårlig tannkvalitet/tannhygiene
Så på pinlige sykdommer en kveld. OMG!
Er ikke så glad i det lenger.
Elsket det tidligere, men så gikk jeg så grundig lei, og har ikke laget det siden....
Du kan komme og lage mat til meg!Jeg lager en enkel, men digg (syns jeg da) versjon.
Blomkål, minimais, fersk champignon, brokkoli, gulrot, nudler. Godt som bare d! Når mannen skal ha har jeg kjøtt oppi også![]()
Du kan komme og lage mat til meg!![]()
Jeg kan sende deg litt motivasjon?Umotivert assa !!
SelvfølgeligOk, du handler inn da så skal jeg kutte og steke![]()
Enig!Den skal mannen ha ogsårålekker med den lange hvite jakka
![]()
Selvfølgeligjeg er bare glad for å slippe å stå over "kjelene" jeg
JaJeg kan sende deg litt motivasjon?