Skravletråd :)

Åh, jeg elsker wok! D gjør datteren min og, men mannen er ikke så glad i grønnsaker (!!) så vi lager d som oftest når han ikke er hjemme. Da lager vi vegetarversjon :)
Er ikke så glad i det lenger.
Elsket det tidligere, men så gikk jeg så grundig lei, og har ikke laget det siden....

Hmmm...det liker ikke gutta mine:rolleyes:
Endte opp med kjøttpudding, poteter og grønnsaker:)
Kjøttpudding tror jeg faktisk ikke jeg har smakt.

Syns det er litt rart å si man ikke liker fiskekaker når det fins så mange forskjellige, med forskjellig smak.
Her i huset går det i de med ost og bacon i :)

Kjøttpudding tror jeg faktisk ikke jeg har smakt.

Syns det er litt rart å si man ikke liker fiskekaker når det fins så mange forskjellige, med forskjellig smak.
Her i huset går det i de med ost og bacon i :)
Klart de liker fiskekaker sånn egentlig;) de har bare bestemt seg for at det vil de ikke ha:rolleyes:
Vi har det innimellom allikevel, og spiser de ikke så får de la være... Må vente til kveldsmat da:p

Klart de liker fiskekaker sånn egentlig;) de har bare bestemt seg for at det vil de ikke ha:rolleyes:
Vi har det innimellom allikevel, og spiser de ikke så får de la være... Må vente til kveldsmat da:p
Samme regel som hos oss med andre ord.
Begynner ikke å lage noe eget til dem når vi skal spise middag sammen

Åh, jeg elsker wok! D gjør datteren min og, men mannen er ikke så glad i grønnsaker (!!) så vi lager d som oftest når han ikke er hjemme. Da lager vi vegetarversjon :)
Jeg elsker også wok, det gjør heldigvis resten av familien også så i har det minst en gang i uken

Back
Topp