Kjøttpudding, poteter, brun saus og grønnsakerÆsj jeg er død ! Må snart begynne på middagen. Hva skal dere ha i dag ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøttpudding, poteter, brun saus og grønnsakerÆsj jeg er død ! Må snart begynne på middagen. Hva skal dere ha i dag ?
Det er diggKjøttpudding, poteter, brun saus og grønnsaker![]()
Husmanns kostKjøttpudding, poteter, brun saus og grønnsaker![]()
Hurra, endelig en som liker min mat ogsåDet er digg![]()
Kan bruke vanlig stekepanne også daHar ikke wokpanne
Dessuten har jeg liksom aldri skjønt poenget?!
NNeiiii , jeg nekter å spise dt. Rømmer huset når mannen lager det eller spiser noe annetHelt greit det da![]()
Kos deg med trøfler duFerdig med turenKjøpte belgiske trøfler på vei hjem, så da er vel hele turen bortkastet
Eller, da kan jeg ta noen trøfler med god samvittighet
![]()
Steke grønnsaker i stekepannen??? Hva er spesielt med det da?!Kan bruke vanlig stekepanne også da
Men mannen og guttungen liker det??NNeiiii , jeg nekter å spise dt. Rømmer huset når mannen lager det eller spiser noe annet
Jepp. Skulle tatt seg ut om vi til rundt med sorte tenner hele gjengen..Jeg skjønner ikke hvorfor d ikke er innlemmet i samme ordningen som for lege/sykehus?
D er ikke akkurat slik at tannhelse er valgfritt..
Ehh, det er jo bare kjøttdeig som er stekt i ei form i ovnen? Smaker det. Avhengig av hvordan man krydrer, selvsagt. Mamma puttet alltid sånn frossen grønnsaker inni...Det likte vi ikke så godt, men selve kjøttpuddingen var jo bare kjøttdeig.Hvordan smaker det egentlig?
Ikke jeg hellerIkke motivert til å lage middag![]()
Du er så vanskelig, det er knallgodt og suntSteke grønnsaker i stekepannen??? Hva er spesielt med det da?!![]()
Ikke jeg heller, jamen godt mannen kommer hjem og lager middag daIkke jeg heller![]()
Håper det blir digg vertfallIkke jeg heller![]()
Hehe...tviler ikke på det daDu er så vanskelig, det er knallgodt og sunt
Flink mann du harIkke jeg heller, jamen godt mannen kommer hjem og lager middag da
jamen da er de tikke noe problem daHehe...tviler ikke på det da
Men skjønner ikke hva som er så revolusjonerende med det.. har jo stekt grønnsaker i panna i alle år![]()