Skravletråd :)

Hva slags utdannelse har du planer om da? Gøy å ha lært litt da:)

Som møbeltapetserer gjør vi mye rart:p hehe
Trekker om gamle møbler, reparerer, pusse og limer, syr båtputer og kalesjer osv osv:) Har også reklamasjonene til møbelforretningene i området.
Kunne tenkt meg å lære litt mer spesifikt om tekstiler da:)

Veldig spennende å jobbe med, men jeg er eneste ansatt og ikke helt på gli med sjefen. Så jeg kommer til å finne meg noe annet når jeg er ferdig med permisjon. Går på svangerskapspenger nå:)

Fare for å høres litt creepy ut nå, men shit au. Den største drømmen er å utdanne meg til kriminolog og bistå drapsavsnittet til kripos som konsulent. Men da må jeg til Oslo på skole, og det passer dårlig nå med mann og barn..

Så da er planen noe innen psykologi kanskje, eller en førskolelærer utdannelse og ta det videre derfra. Kanskje barnevernspedagog eller noe annet innen barns utvikling og psykologi. Vi får se med tiden, har noen fag jeg må ta opp igjen fra vgs i første omgang, så får starte der.

Er ganske god på sying, men skulle ønske jeg var god på møbler også. Hadde vært gøy å kunne lage noe kult av gamle møbler, men er ikke så handy av meg :p

Dumt når man ikke helt trives i jobben.. Tenker du å finne noe i samme yrke, eller tenkte du å prøve noe annet da?

Fare for å høres litt creepy ut nå, men shit au. Den største drømmen er å utdanne meg til kriminolog og bistå drapsavsnittet til kripos som konsulent. Men da må jeg til Oslo på skole, og det passer dårlig nå med mann og barn..

Så da er planen noe innen psykologi kanskje, eller en førskolelærer utdannelse og ta det videre derfra. Kanskje barnevernspedagog eller noe annet innen barns utvikling og psykologi. Vi får se med tiden, har noen fag jeg må ta opp igjen fra vgs i første omgang, så får starte der.

Er ganske god på sying, men skulle ønske jeg var god på møbler også. Hadde vært gøy å kunne lage noe kult av gamle møbler, men er ikke så handy av meg :p

Dumt når man ikke helt trives i jobben.. Tenker du å finne noe i samme yrke, eller tenkte du å prøve noe annet da?

Høres spennende ut begge veiene da. Ikke creepy i det hele tatt;)

Jeg har alltid likt å lage ting, samme hva det er omtrent så yrket passer meg ypperlig. Skulle gjerne ha kombinert de tre litt mer da, så drømmen er å starte egen bedrift. Evnt ta en butikkjobb e.l ved siden av, i en møbelforretning eller hobbybutikk:) er ikke så lett å få seg jobber innen faget. Har søkt på sykt mange jobber også i oslo, men ikke noe napp dessverre:(

Så spennende med kriminologi!

Host. Host. Og mere host.

Jeg er lei av å hoste

Host. Host. Og mere host.

Jeg er lei av å hoste
Har du vært hos legen med den hosten?
Kan umulig være noe bra å gå og hoste så lenge som du har gjort

Nei, men om ikke lillesøster slutter å ha feber ringer jeg legen i morgen. Hun har hostet like lenge som meg.

Veldig stille her i dag.
Det er nok en del av de faste skravlerne som er på jobb. Selv har jeg en liten som har vært litt lite samarbeidsvillig i dag. Tar seg opp mot kvelden når ungene er lagt, tenker jeg :)

har montert en arm på jakka mi. Nå må jeg bare strikke en arm til så er den ferdig (- knapper) :D
Også må jeg prøve å holde igjen litt på skravlinga mi fant jeg ut så jeg ikke havner på 6. plassen :p

har montert en arm på jakka mi. Nå må jeg bare strikke en arm til så er den ferdig (- knapper) :D
Også må jeg prøve å holde igjen litt på skravlinga mi fant jeg ut så jeg ikke havner på 6. plassen :p
Men dersom du ligger litt forran nå i begynnelsen, så kan du slappe av senere og falle ned til 7. plass

Kan vi få se bilde når den er ferdig?

Back
Topp