Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ohhhh, tøffingen
Haha, mannfolk![]()
Vi er kommet hjem i dag jaKost oss masse
![]()
Åh, så masse fine bilder av ungene![]()
Praktisk at tante er frisør daHun er så søt der hun sitter og skal bli klippet
![]()
Her var det også ut å lete etter egg i går. Stor stas. Oliver var den som først fant egg faktisk. Oppi der var det en nøkkelring med bamse på og en påskehare i sjokolade. Så har jo familien til mannen også tradisjon med påkegaver til ungene. Så Oliver fikk også en t skjorte og en pysj + litt mer godis. Jg måtte gjemme unna litt for han kastet det i seg, var redd han skulle bli uvelhaha
Og så stas med hull i ørene da. Syns hun det var vondt?![]()
Ohhhh, tøffingenSer ut som den muskelbunten
![]()
Ja, veldig . Påskelårmiddagen og dessert ble spist ute i går i solaSå bra!godt med påske hehe..
Takkja veldig greit med frisør i slekta
hadde kostet ovet 1000kr å gjøre dette i salong
Haha greit å gjemme unna til godteri jaher kom broren til sambo med 3 påskeegg fulle av godteri til ungene! De får velge en ting av og til
ellers sitter dem å spiser til det er tomt
![]()
Ja, veldig . Påskelårmiddagen og dessert ble spist ute i går i sola![]()
Ikke værstDet var nok litt vondt..men hun gråt ikkeikke en liten tåre engang
så jeg ble overrasket over det! Haha
Hehe, ja. Så trent og liten liksomHahaha jamåtte le..så litt dumt ut haha.. men han selv likte å ha på drakten
![]()
Taco er i grunn greit når det er besøk syns jeg. Noe for alle og lett og lage tilSå diggkoselig å kunne spise ute.. hehe.. vi skulle egentlig ha indrefilet av storfe igår, siden vi hadde besøk. Men ble plutselig så sent, så endte opp med taco
haha digg det å.. og ungene spiste godt
![]()
Mye penger spart da jaVi klipper Oliver selv nå da
![]()
Ja, eier jo ikke magemål når det gjelder sånn selv med de små magene![]()
Mye penger spart da jaVi klipper Oliver selv nå da
![]()
Ja, eier jo ikke magemål når det gjelder sånn selv med de små magene![]()
Vi stusser jo mer da. Klarer ikke klippe til skikkelig frisyreHehe sånt tørr ikke jegmen så sier hun selv at om ungene skal klippe seg, eller gjøre noe annet med håret. Så SKAL hun gjøre det haha.. også å lage hull i ørene
![]()
Hehe, fort gjortOps..trykte send for fort jeg haha..
Jeg fatter ikke at de små kan ha plass til så mye av og tilmagesekken kan jo ikke være så stor?
![]()
Ikke værstJeg gråt visst når jeg fikk
![]()
Hehe, ja. Så trent og liten liksomGøy med kostymer da
![]()
Gjorde jeg å tror jeg haha.. og Emira som er ganske pinglete å da.. tenkte det ville være vanskelig å få hun til å ta hull nr 2.. men neida![]()
Taco er i grunn greit når det er besøk syns jeg. Noe for alle og lett og lage til![]()