Skravletråd :)

Både mannen, svoger og svigerinne er litt ute av seg, så da drar jeg frem den styrken jeg har. Hvert gjennom nær døden opplevelser med både foreldre og lillesøster pga sykdom så vet at det ikke hjelper situasjonen å bekymre seg før man vet mer. Vi får bare håpe på det beste
Det krever mye styrke å tenke slik. Dessverre kreves det nok litt "erfaring" for å klare det også. Er ikke så mye man får gjort med saken annet enn å vente og håpe :)

Men prøver å gjøre det beste ut av det for nevøene sin skyld. De vet bare at bestefar måtte en tur til legen. Så nå skal jeg snart lage taco til hele gjengen

God tante du. taco blir nok godt, og la oss håpe bestefar kommer tilbake fra legen i grei form etterhvert.

Her sitter jeg og spiser tomatsuppe jeg.... Lillesøster fikk velge siden hun spiser så lite, og det ville hun ha. Hu. Spiste fortsatt lite, ikke halve skåla engang... Hun sier hun får vondt i magen om hun spiser mer. Så langt i dag et polarbrød til frokost, nesten en pizzabolle til lunsj (broren spiste tre, de er ikke store) og altså bare bittelitt suppe med makaroni og pølse.

Hun spiser ikke mye, så helt i form er hun altså åpenbart ikke.
Nei, da er hun nok ikke tipptopp:rolleyes: men litt er bedre enn ingenting!

Det er det, men det får bli en annen gang.

I morgen pinnekjøtt, i alle fall. Og noe annet til ungene...
ååå! pinnekjøtt er godt det også..
Nei jeg er ikke kresen :P Er matelsker av en annen verden :P
Mamma var lærer på kokkelinja :P så det kom mye rart og variert av matrester fra skolen mamma jobbet på :P

Mye spennende da, kan jeg tenker meg ja.

Hahahah, nå har vi hatt påskerebus! Min onkel, hans samboer, meg, min samboer, min søster på 14 og jentungen på 3 år har løpt rundt som høns på jakt etter flere lapper :p vi fikk hint, men ikke alltid like lett å ta hintene til mamma :p

Noen av hintene var ute og folk snudde seg da de så oss løpe om kamp :p

Hahahah, nå har vi hatt påskerebus! Min onkel, hans samboer, meg, min samboer, min søster på 14 og jentungen på 3 år har løpt rundt som høns på jakt etter flere lapper :p vi fikk hint, men ikke alltid like lett å ta hintene til mamma :p

Noen av hintene var ute og folk snudde seg da de så oss løpe om kamp :p

Så gøy

Back
Topp