Du er den rake motsetningen, altsåNei jeg er ingen skummel mann i bil, jeg er ganske så sikker på at jeg er dame og ikke har jeg bil eller lappen haha![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er den rake motsetningen, altsåNei jeg er ingen skummel mann i bil, jeg er ganske så sikker på at jeg er dame og ikke har jeg bil eller lappen haha![]()
Huffda! Håper det går bra. Krysser fingrene for at han er raskt på beina igjenHer ble påskeidyllen raskt brutt. Svigerfar er sendt på sykehus med hjerteinnfarkt![]()
Huff da, håper det går bra med ham.Her ble påskeidyllen raskt brutt. Svigerfar er sendt på sykehus med hjerteinnfarkt![]()
Selvfølgelig!Du tar ansvar for det da eller?
Å nei, så trist å høreHer ble påskeidyllen raskt brutt. Svigerfar er sendt på sykehus med hjerteinnfarkt![]()
Jeg tror degNei det er sant, men jeg lover at jeg ikke er så skummel asså haha
ÅneiHer ble påskeidyllen raskt brutt. Svigerfar er sendt på sykehus med hjerteinnfarkt![]()
hahahahahahha!Beklager gutten min, det her blitt for mange barne i verden som skal ha påskeegg.
Derfor har påskeharen sett seg nødt til å outsource produksjonen av påskeegg til Haribo.
Dette har medført en standardisering av innholdet i eggene, og det er litt lakris i egget ditt selv om du ikke liker det.
Gi lakrisen til pappa.

Gud, jeg knekker sammen i latter! Hahaha!Beklager gutten min, det her blitt for mange barne i verden som skal ha påskeegg.
Derfor har påskeharen sett seg nødt til å outsource produksjonen av påskeegg til Haribo.
Dette har medført en standardisering av innholdet i eggene, og det er litt lakris i egget ditt selv om du ikke liker det.
Gi lakrisen til pappa.
Mine løste det ved at, Oi da, mamma, Ehh, påskeharen, glemte at lillesøster ikke liker krokodiller, bytt med storebror du, han gir fra seg litt sjokolade i bytte mot disse.Beklager gutten min, det her blitt for mange barne i verden som skal ha påskeegg.
Gi lakrisen til pappa.
Gutten er virkelig ikke glad i lakris og spurte hvorfor det var der....hahahahahahha!
fikk dere klager?
Det gjør ikke Vesla hellerGutten er virkelig ikke glad i lakris og spurte hvorfor det var der....
Åneihåper det går bra <3
Å nei, så trist å høre
Håper det går bra med ham!
Huff da, håper det går bra med ham.
Huffda! Håper det går bra. Krysser fingrene for at han er raskt på beina igjen
Tvi tvi!Takk <3
Svigermor ble med på sykehuset. Resten av oss sitter her og venter på oppdatering..
Krysser fingrene.Takk <3
Svigermor ble med på sykehuset. Resten av oss sitter her og venter på oppdatering..
Takk søte du!Krysser fingrene.
huff! god bedring til ham! Håper det går bra!Takk <3