Skravletråd :)

Ble ikke noe av den dagsluren min gitt... :O

Rakk så vidt å se mannen stå opp for han var ferdig påkledd å på vei ut døra for å sykle...
*poof* borte

Beklager gutten min, det her blitt for mange barne i verden som skal ha påskeegg.
Derfor har påskeharen sett seg nødt til å outsource produksjonen av påskeegg til Haribo.
Dette har medført en standardisering av innholdet i eggene, og det er litt lakris i egget ditt selv om du ikke liker det.
Gi lakrisen til pappa.

Beklager gutten min, det her blitt for mange barne i verden som skal ha påskeegg.
Derfor har påskeharen sett seg nødt til å outsource produksjonen av påskeegg til Haribo.
Dette har medført en standardisering av innholdet i eggene, og det er litt lakris i egget ditt selv om du ikke liker det.
Gi lakrisen til pappa.
hahahahahahha!
:laughing025
fikk dere klager?

Gi lakrisen til pappa.
Gud, jeg knekker sammen i latter! Hahaha!

Gi lakrisen til pappa.
Mine løste det ved at, Oi da, mamma, Ehh, påskeharen, glemte at lillesøster ikke liker krokodiller, bytt med storebror du, han gir fra seg litt sjokolade i bytte mot disse.

Her sitter jeg og spiser tomatsuppe jeg.... Lillesøster fikk velge siden hun spiser så lite, og det ville hun ha. Hu. Spiste fortsatt lite, ikke halve skåla engang... Hun sier hun får vondt i magen om hun spiser mer. Så langt i dag et polarbrød til frokost, nesten en pizzabolle til lunsj (broren spiste tre, de er ikke store) og altså bare bittelitt suppe med makaroni og pølse.

Hun spiser ikke mye, så helt i form er hun altså åpenbart ikke.

Back
Topp