ALN89
Forumet er livet
Fornøyd??Tusen takk! D var veldig snilt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fornøyd??Tusen takk! D var veldig snilt![]()
Ååååh, det er så teit! Sånn er det her og.. Jeg som må få med meg ungen når vi er ute og går bla, for han går jo bare..Han er bare så passiv i dag...
Vesla har hvert i 110 hele dagen... Nesten så hun har hengt etter beina i taket. Så legging var ikke enkelt i dag.
Så mens jeg har sitti å kjefta og hvert "slemmemamma" har han bare sitti passivt ved siden av og ikke sagt ett ord....
Man blir sliten av sånt!
Står ute og mjauer igjen nå...Frekk og jahuff.
Bra du fikk den ut igjen dahåper den holder seg unna
ditto!Ååååh, det er så teit! Sånn er det her og.. Jeg som må få med meg ungen når vi er ute og går bla, for han går jo bare..
Finner du svaret vil jeg vite!!![]()
Skulle gjerne visst det!Noen som vet hvordan man banker vett i skallen på teite mannfolk!!!!
*sinna*![]()
Ja, samme herditto!
Føler meg så slem når jeg er den eneste som "kjefter".
Er bare meg som snakker hardt til henne liksom...
Jeg og Vesla pleier alltid å "prate ut" om ting. Så det er aldri lenge vi er "sinte" på hverandre.Ja, samme heri dag måtte jeg ta henne i armen og dra henne etter meg fordi jeg ikke kunne bære. Hadde fire bæreposer og ungen gikk i snegletempo på en parkeringsplass.. Samboeren var langt foran.. Men bruker alltid å prate med henne om hvorfor jeg blir sur og kjefter da.. Så går fort fra krangling til kos
![]()
Fornøyd??![]()
du har jo ikke gjort annet enn å skravle om den og markere deg
hahaha
Haha, jaKjempefornøyd! Tror de fleste har fått med seg at det er den jeg håpa på ja
Selv etter at skravlinga dabba av siste halvdel av måneden så vant jeg den altså. Jeg er så utrolig glad![]()
Skjønner du kan bli sliten av det jaHan er bare så passiv i dag...
Vesla har hvert i 110 hele dagen... Nesten så hun har hengt etter beina i taket. Så legging var ikke enkelt i dag.
Så mens jeg har sitti å kjefta og hvert "slemmemamma" har han bare sitti passivt ved siden av og ikke sagt ett ord....
Man blir sliten av sånt!
han blir irritert.. han vet jo at jeg har rett.Skjønner du kan bli sliten av det jahuff.. hva sier han når du sier det til ham da?
Bra noen som virkelig ville ha den vant!Kjempefornøyd! Tror de fleste har fått med seg at det er den jeg håpa på ja
Selv etter at skravlinga dabba av siste halvdel av måneden så vant jeg den altså. Jeg er så utrolig glad![]()
Du kan låne vofsen min. Han uler så fort han ser en katt så her er de sjelden nære husetStår ute og mjauer igjen nå...
Haha, ja
Ikke så rart da, men en liten bebismen du kom deg over grensa og det var det viktigste
![]()
Ja.. Og hvertfall når man er gravid i tilleggJeg og Vesla pleier alltid å "prate ut" om ting. Så det er aldri lenge vi er "sinte" på hverandre.![]()
Men det er så frustrerende når man ikke får noe hjelp fra partneren sin...
jepp... det gjør ikke saken bedre neiJa.. Og hvertfall når man er gravid i tillegghehe
![]()
Neijepp... det gjør ikke saken bedre nei![]()
Den er jeg med på!!!Neiforeslår at mannfolka kan ta kampen når ungene entrer tenårene
![]()
HerligJA! D er nesten ikke til å tro! Er møkktrøtt men får ikke sovnet. Svever for høyt over senga![]()
Må bare huske det når ungene er blitt storeDen er jeg med på!!!