Felles skravle 2015

Han er bare så passiv i dag...
Vesla har hvert i 110 hele dagen... Nesten så hun har hengt etter beina i taket. Så legging var ikke enkelt i dag.
Så mens jeg har sitti å kjefta og hvert "slemmemamma" har han bare sitti passivt ved siden av og ikke sagt ett ord....
Man blir sliten av sånt!
Ååååh, det er så teit! Sånn er det her og.. Jeg som må få med meg ungen når vi er ute og går bla, for han går jo bare..

Finner du svaret vil jeg vite!! :)

Ååååh, det er så teit! Sånn er det her og.. Jeg som må få med meg ungen når vi er ute og går bla, for han går jo bare..

Finner du svaret vil jeg vite!! :)
ditto!

Føler meg så slem når jeg er den eneste som "kjefter".
Er bare meg som snakker hardt til henne liksom...

ditto!

Føler meg så slem når jeg er den eneste som "kjefter".
Er bare meg som snakker hardt til henne liksom...
Ja, samme her :( i dag måtte jeg ta henne i armen og dra henne etter meg fordi jeg ikke kunne bære. Hadde fire bæreposer og ungen gikk i snegletempo på en parkeringsplass.. Samboeren var langt foran.. Men bruker alltid å prate med henne om hvorfor jeg blir sur og kjefter da.. Så går fort fra krangling til kos :)

Ja, samme her :( i dag måtte jeg ta henne i armen og dra henne etter meg fordi jeg ikke kunne bære. Hadde fire bæreposer og ungen gikk i snegletempo på en parkeringsplass.. Samboeren var langt foran.. Men bruker alltid å prate med henne om hvorfor jeg blir sur og kjefter da.. Så går fort fra krangling til kos :)
Jeg og Vesla pleier alltid å "prate ut" om ting. Så det er aldri lenge vi er "sinte" på hverandre. :P
Men det er så frustrerende når man ikke får noe hjelp fra partneren sin...

Kjempefornøyd! Tror de fleste har fått med seg at det er den jeg håpa på ja :D

Selv etter at skravlinga dabba av siste halvdel av måneden så vant jeg den altså. Jeg er så utrolig glad :D
Haha, ja ;)

Ikke så rart da, men en liten bebis :D men du kom deg over grensa og det var det viktigste ;)

Han er bare så passiv i dag...
Vesla har hvert i 110 hele dagen... Nesten så hun har hengt etter beina i taket. Så legging var ikke enkelt i dag.
Så mens jeg har sitti å kjefta og hvert "slemmemamma" har han bare sitti passivt ved siden av og ikke sagt ett ord....
Man blir sliten av sånt!
Skjønner du kan bli sliten av det ja:o huff.. hva sier han når du sier det til ham da?

Back
Topp