Felles skravle 2015

Først deler jeg opp en løk og steker den til den får farge.
Tilsetter en seiblokk som stekes og moses. Og masse smør
Salt, pepper og litt sitron.
Kok vanlig ris til nesten ferdig. Ca 3 minutter før nesten ferdig tilsettes frosne selskapserter.
Hel ris og erter oppi sei og løk.
Bland og la småputre til risen er helt ferdig.
Smak til med salt, pepper og sitron.

Server
takk <3 den kopierer jeg, det må jo bare smake helt fantastisk :D
men tror du den går uten løk? blir så utrolig oppblåst av det nå :s

Ok, vært borte i det en gang før.
Dersom man bruker bold skrift kan noe av teksten forsvinne for de som bruker Apple app'en.
La meg eksperimentere de første dagene, så skal jeg se om jeg finner en måte å markere som alle ser..
så rart, jaja godt det er en ulempe for de med apple og ikke bare ulemper for de med android da. *håper folk ser ironien* :P haha ;)

Håper det kommer seg snart. Hvor langt er du nå? :)

Det er en øvelsessak å si nei. Jeg har blitt flinkere med årene selv, for jeg fant ut at det kun gikk utover meg selv etterhvert:p haha
nå er jeg 18+3 etter terminen de satt på oul´en igår, jeg går bare ikke det til å stemme med når vi hadde sex liksom :p har vært så sikker på terminen 07.09 og da hadde jeg vært 17+6 idag. ikke store forskjellen da men litt.

Huff ja absolutt, jeg er ikke flink i det hele tatt. MÅ skjerpe meg! Har funnet ut det samme selv, jeg hjelper alle som spørr, men får sjeldent hjelp tilbake om vi trenger noe (selv om det ikke er så ofte da, men men) :p

nå er jeg 18+3 etter terminen de satt på oul´en igår, jeg går bare ikke det til å stemme med når vi hadde sex liksom :p har vært så sikker på terminen 07.09 og da hadde jeg vært 17+6 idag. ikke store forskjellen da men litt.

Huff ja absolutt, jeg er ikke flink i det hele tatt. MÅ skjerpe meg! Har funnet ut det samme selv, jeg hjelper alle som spørr, men får sjeldent hjelp tilbake om vi trenger noe (selv om det ikke er så ofte da, men men) :p
Har du funnet ut kjønnet da ? :)

takk <3 den kopierer jeg, det må jo bare smake helt fantastisk :D
men tror du den går uten løk? blir så utrolig oppblåst av det nå :s

Poenget er at dersom du steker løken til den får farge (og ikke bare er blank) får den en slags søtlig smak som er veldig god oppi der. Kan du spise vårløk eller sjalottløk isteden?

Har du funnet ut kjønnet da ? :)
jaa, det blir en liten gutt <3 så nå må jeg finne et navn vi begge liker, jeg forelsket med i Mathias i forgårs, men han mente det var et rampeungenavn eller hva jeg kan si og på kvelden så var det greit. Blir sprø av samboeren av og til altså :p haha!

jaa, det blir en liten gutt <3 så nå må jeg finne et navn vi begge liker, jeg forelsket med i Mathias i forgårs, men han mente det var et rampeungenavn eller hva jeg kan si og på kvelden så var det greit. Blir sprø av samboeren av og til altså :p haha!
Så hærlig :) gratulerer ❤️ ja det er ikke lett det navn greiene altså

Back
Topp