Felles skravle 2015

haha her er det samboer som greier å si nei, men ikke meg :P må absolutt bli flinkere å si nei til ting altså :p
blir deilig imorgen da, når det blir rolig igjen <3
jeg greide forresten å si nei forrige gang til en kompis av samboeren som ville vi skulle ha hunden hans (som jeg har mast om at han må ta med på besøk, men aldri møtt..) i en hel uke (!) ville jo ikke det når jeg ikke vet hvordan den går sammen med vår, og itillegg så var det midt i spyperioden min så jeg var jo absolutt ikke i form til å gå tur med 2stk :p
kunne jo ikke si det, for ingen viste det jo da. men virket som han ble sur, samma det, får bare være :p

Er veldig greit å la de møtes først uansett da. Så selv om du ikke hadde vært i spyperioden, så er det jo forståelig å si nei mener jeg. Hvordan er formen nå da? :)

Jeg er ikke flink til å si nei jeg heller, men jeg sa klart ifra til samboeren her at om vi får spørsmål om å passe ham mens de er på jobb så kommer jeg til å si nei.
Syns det er så tåpelig at de ikke kan la han være hjemme alene en time engang..:p

Ja, iphone :p

Legg ut magebilde daaaa :D

Vet det er litt problem med uthevinger osv innimellom. Har hatt det samme på terminlisten på juli og, hvor de med iphon brått ikke ser alle:p

Skal prøve å få tatt et nytt når tlf har ladet litt;) så legger jeg det ut i dagboka

åh det hørtes kjempe godt ut! bruker dere vanlig ris eller en annen type?
Først deler jeg opp en løk og steker den til den får farge.
Tilsetter en seiblokk som stekes og moses. Og masse smør
Salt, pepper og litt sitron.
Kok vanlig ris til nesten ferdig. Ca 3 minutter før nesten ferdig tilsettes frosne selskapserter.
Hel ris og erter oppi sei og løk.
Bland og la småputre til risen er helt ferdig.
Smak til med salt, pepper og sitron.

Server

Bare urolig. Jo med den lille tror jeg det går fint. Mener å kjenne litt liv nå av og til <3

Får håpe det går seg til snart da:)

Deilig med liv da♡ Hvor mange uker er du nå? :)

Er veldig greit å la de møtes først uansett da. Så selv om du ikke hadde vært i spyperioden, så er det jo forståelig å si nei mener jeg. Hvordan er formen nå da? :)

Jeg er ikke flink til å si nei jeg heller, men jeg sa klart ifra til samboeren her at om vi får spørsmål om å passe ham mens de er på jobb så kommer jeg til å si nei.
Syns det er så tåpelig at de ikke kan la han være hjemme alene en time engang..:p
ja det er nettopp det, men er så dumsnill eller hva jeg skal si. føler alltid at jeg må hjelpe til, så syns det er fælt når de begynner med at de har prøvd alt annet osv :p huff.
denne uken har jeg ikke kastet opp enda, jippi :D men kvalmen har blitt verre, så formen er jo på bunn -.- håper det går over snart :)

Huff ja, man må bare sette grenser :/ tror det blir lettere å si nei, jo mer vi gjør det ;) hehe :)

nå skjønner jeg absolutt ingenting altså, jeg ser jo nicket ditt :p!! huff :p sorry men jeg må le litt :p
ser du det på bildene nå? ellers vet jeg ikke altså, da går jeg å legger meg igjen :p
Ja her ser jeg :p er ikke øynene mine det er no galt med :p :p

Ok, vært borte i det en gang før.
Dersom man bruker bold skrift kan noe av teksten forsvinne for de som bruker Apple app'en.
La meg eksperimentere de første dagene, så skal jeg se om jeg finner en måte å markere som alle ser..

ja det er nettopp det, men er så dumsnill eller hva jeg skal si. føler alltid at jeg må hjelpe til, så syns det er fælt når de begynner med at de har prøvd alt annet osv :p huff.
denne uken har jeg ikke kastet opp enda, jippi :D men kvalmen har blitt verre, så formen er jo på bunn -.- håper det går over snart :)

Huff ja, man må bare sette grenser :/ tror det blir lettere å si nei, jo mer vi gjør det ;) hehe :)

Håper det kommer seg snart. Hvor langt er du nå? :)

Det er en øvelsessak å si nei. Jeg har blitt flinkere med årene selv, for jeg fant ut at det kun gikk utover meg selv etterhvert:p haha

Back
Topp