Ja det er helt rart..Hehe ja det er sykt !
Nå kan i utgangspunktet lillemor komme når som helst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er helt rart..Hehe ja det er sykt !
Ja og hjertlig velkommen er hun ogsåJa det er helt rart..
Nå kan i utgangspunktet lillemor komme når som helst![]()
Gleder meg til å møte henneJa og hjertlig velkommen er hun også![]()
![]()
Ser du tar mer og mer inn på dagsmålet for hver dag som går.Takk for oppdatering!![]()
JaGleder meg til å møte henneKommer til å bli så koselig!!
hehe så spennende!!! Skal du til Gro? Jeg har time hos både JM og på SiV denne uka.Jai morgen er det kontroll, kanskje det er den siste ?
tviler på det da men
![]()
Nei Elinhehe så spennende!!! Skal du til Gro? Jeg har time hos både JM og på SiV denne uka.
Mente ElinNei Elinspennende da
![]()
Sitter her og skravler litt.. Også ser jeg på Godzilla mens lillebror danser i magen.Hva driver dere kvelden til?
Jeg slapper bare av men Ulrik på fanget
Mange her inne fra som er på toppen denne mndOppdatering kl 20:00
2. Kengu 1.728
3. Beckymams 1.607
4. lizzed 1.570
5. Babydilla123 1.561
6. m&m mini 1.485
7. Mirell 1.386
10. Lady_Z 1.274
11. olivia90 1.266
12. Jump 1.190
14. ALN89 1.166
15. Sara 1.150
17. Hope91 1.093
20. Lilleblomst_15 995
23. EJ 902
27. Musemor med to gutter og ei jente midt i mellom 735
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.065 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 19 øverste ajour til 1.500.
5 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/
NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Vi ser fotballkamp hele familienHva driver dere kvelden til?
Vi ser på the blacklistHva driver dere kvelden til?
Æsj! Huff så fælt!!! :-( godt dere har funnet kilden og får de bort fort som svint! Ble kjæresten overrasket?Kom hjem etter en super hotellhelg.... til ett hus fult av biller. Små, svarte j****r som hadde flyttet inn over alt! Så nå er leiligheten snudd på hodet. Vasket og støvsugd..... og fortsatt kommer de krypende over gulvet. Gjemmestedet var en pose med fuglefrø, kjøpt på rustad! ÆSJ!!!
Pleier det ikke være detMange her inne fra som er på toppen denne mnd
Kjempe overrasketÆsj! Huff så fælt!!! :-( godt dere har funnet kilden og får de bort fort som svint! Ble kjæresten overrasket?
Æsj, så ekkeltKom hjem etter en super hotellhelg.... til ett hus fult av biller. Små, svarte j****r som hadde flyttet inn over alt! Så nå er leiligheten snudd på hodet. Vasket og støvsugd..... og fortsatt kommer de krypende over gulvet. Gjemmestedet var en pose med fuglefrø, kjøpt på rustad! ÆSJ!!!

Pleier det ikke være det![]()