Felles skravle 2015

Oppdatering kl 20:00

2. Kengu 1.728
3. Beckymams 1.607
4. lizzed 1.570
5. Babydilla123 1.561
6. m&m mini 1.485
7. Mirell 1.386
10. Lady_Z 1.274
11. olivia90 1.266
12. Jump 1.190
14. ALN89 1.166
15. Sara 1.150
17. Hope91 1.093
20. Lilleblomst_15 995
23. EJ 902
27. Musemor med to gutter og ei jente midt i mellom 735

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.065 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 19 øverste ajour til 1.500.
5 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Mange her inne fra som er på toppen denne mnd

Kom hjem etter en super hotellhelg.... til ett hus fult av biller. Små, svarte j****r som hadde flyttet inn over alt! Så nå er leiligheten snudd på hodet. Vasket og støvsugd..... og fortsatt kommer de krypende over gulvet. Gjemmestedet var en pose med fuglefrø, kjøpt på rustad! ÆSJ!!!

Kom hjem etter en super hotellhelg.... til ett hus fult av biller. Små, svarte j****r som hadde flyttet inn over alt! Så nå er leiligheten snudd på hodet. Vasket og støvsugd..... og fortsatt kommer de krypende over gulvet. Gjemmestedet var en pose med fuglefrø, kjøpt på rustad! ÆSJ!!!
Æsj! Huff så fælt!!! :-( godt dere har funnet kilden og får de bort fort som svint! Ble kjæresten overrasket?

Æsj, så ekkelt.

Jeg sitter og er Madam Secretty jeg, etter at jeg har sett ukesn jane the virgin. Straks kommer mannen hjem fra trening. Tror jeg hørte ham nede

Æsj! Huff så fælt!!! :-( godt dere har funnet kilden og får de bort fort som svint! Ble kjæresten overrasket?
Kjempe overrasket :) Så vi har virkelig fått vært kjærester i helgen ;)

Æsj, så ekkelt :hungover:

Pleier det ikke være det :p

Stort sett alltid.

Hey,denne, eller altså, forløperen til denne, tradisjonen for "felles skravle for de som venter og de som prøver på å vente baby i 20xx" ble jo startet fordi Lykkeliten var gravid, og jeg var ikke, og jeg kunne ikke skravle i hennes terminforum, og hun hørte ikke hjemme på FS lenger, og vi trengte et sted å skravle for å vinne oss en stelleveske...

Back
Topp