Felles skravle 2015

Tilbake fra UL av nyren... Jeg har nok en gang forstørret nyrebekken, altså Hydronefrose. Så til dere som lurte, det er veldig vanlig å få det igjen. Nå skal jeg på legekontoret for samtale med legen igjen. Tårene triller og jeg er ganske langt i kjelleren :( jeg vet hvilke smerter dette fører med seg, og det er J****G :(

Tilbake fra UL av nyren... Jeg har nok en gang forstørret nyrebekken, altså Hydronefrose. Så til dere som lurte, det er veldig vanlig å få det igjen. Nå skal jeg på legekontoret for samtale med legen igjen. Tårene triller og jeg er ganske langt i kjelleren :( jeg vet hvilke smerter dette fører med seg, og det er J****G :(

Åneeeii så uheldig du er :( uff, håper legen kommer med noe gode ord og at det er mye hjelp og få!!!!! Sender deg en stor klem og oppdater gjerne hva legen sier da <3

Åneeeii så uheldig du er :( uff, håper legen kommer med noe gode ord og at det er mye hjelp og få!!!!! Sender deg en stor klem og oppdater gjerne hva legen sier da <3
Feilqoute! Bare signerer jeg da ;-)

Ånei :( men tror du at du får lagt inn stent da eller? Dette går bra! <3

Aaah, legen min sa jeg ikke skulle bekymre meg for det.., da får jeg dra til legen med en gang jeg evt kjenner like symptomer denne gangen..

Å nei! Hva nå da? :( Kjenner ikke så mye til det, heldigvis for meg.. Sender deg en klem jeg :Heartpink

Ånei :( men tror du at du får lagt inn stent da eller? Dette går bra! <3

Aaah, legen min sa jeg ikke skulle bekymre meg for det.., da får jeg dra til legen med en gang jeg evt kjenner like symptomer denne gangen..
Ja, ikke vent! Krev UL av nyren med en gang du misstenker det... Nå vet jeg hvertfall hva jeg har å forholde meg til :( Time hos fastlegen neste uke. Han jeg var hos nå ville helst at fastlegen skulle følge dette opp...

Å nei! Hva nå da? :( Kjenner ikke så mye til det, heldigvis for meg.. Sender deg en klem jeg :Heartpink
Nå er det ikke så mye mer å gjøre... men jeg kommer til å få en mye tettere oppfølging fremmover. Fastlegen neste fredag for ny samtale...

Det er vel sånn for de fleste, en om du fører på at du er alene så blri det vel ikke like ille?
Joda, for jeg har fått alle trekkene jeg skal ha... eneste var at jeg skal ha hele fratrekket for barnehagen. Og det utgjorde 1300,-

Byggefirma er i møte med advokat nå kl 12 også skal vi i møte med byggefirma kl 14 igjen så får vite mer da... Men vi får lov trekke oss fra kontrakt hvis det blir kjempe utsatt, har heldigvis ikke betalt en kr enda... Men dette er jo drømmehuset
Og vi vil jo ha:( men blir det rettsak så kan jo fort dette ta mange mnd ekstra :(
Uff... masse lykke til. Enebolig?

Sånn er ståa etter en times tur i solen.. vet ikke helt hva jeg skal tro jeg. Tror hvertfall ikke de er vonde nok..
Weee så spennende :D Han må komme før midnatt :p for da får jeg riktig ;)

Ja, ikke vent! Krev UL av nyren med en gang du misstenker det... Nå vet jeg hvertfall hva jeg har å forholde meg til :( Time hos fastlegen neste uke. Han jeg var hos nå ville helst at fastlegen skulle følge dette opp...
Skal gjøre det!!

Får håpe det hår greit til da, at du ikke får nye smerteanfall :/

Skal gjøre det!!

Får håpe det hår greit til da, at du ikke får nye smerteanfall :/
Jeg får vell bare belage meg på nye annfall og heller smile for hver dag som går uten :(

Da har jeg endelig fått svar hos legen.. det bar visst skjedd en glipp og jeg hadde blitt belastet for en vanlig time da jeg var på sv.skapskontroll.. så da skulle jeg bare se bort ifra den.. glukosebelastningstesten har jeg ikke fått no faktura for i det hele tatt.. :-)

Da har jeg endelig fått svar hos legen.. det bar visst skjedd en glipp og jeg hadde blitt belastet for en vanlig time da jeg var på sv.skapskontroll.. så da skulle jeg bare se bort ifra den.. glukosebelastningstesten har jeg ikke fått no faktura for i det hele tatt.. :-)
Så bra :D godt du sjekket opp da og ikke bare betalte den ;)

Back
Topp