Felles skravle 2015

Skriver det her og:
Da er jeg tilbake fra legen. Siden fastlegen min ikke var der i dag fikk jeg den beste legen i verden (eget ønske). Han ringte inn på det private UL/røntgen senteret i bergen sentrum. Der sa de jeg kunne få time 20/4. Han lo nesten når de sa det, og forklarte dette var en hastesak. De var nødt å ta meg inn i dag! Vist ikke var alternativet å legge meg inn... så ordnet de kjapt en time klokken 12:00. Så da blir det UL av nyren. Så ville han ha meg ut igjen på legekontoret når UL var ferdig for å sammen drøfte svarene og finne en løsning videre. Fantastisk!

Ja.. veldig kjipt med baksmell... håper sambo ikke får det - han tjente MYE i fjor pga overtid!
Overtid skal det jo trekkes prosent-skatt av, for at det ikke skal slå så ille ut.

Skriver det her og:
Da er jeg tilbake fra legen. Siden fastlegen min ikke var der i dag fikk jeg den beste legen i verden (eget ønske). Han ringte inn på det private UL/røntgen senteret i bergen sentrum. Der sa de jeg kunne få time 20/4. Han lo nesten når de sa det, og forklarte dette var en hastesak. De var nødt å ta meg inn i dag! Vist ikke var alternativet å legge meg inn... så ordnet de kjapt en time klokken 12:00. Så da blir det UL av nyren. Så ville han ha meg ut igjen på legekontoret når UL var ferdig for å sammen drøfte svarene og finne en løsning videre. Fantastisk!
Så bra! Godt du ble tatt på alvor, du får dele resultatene her :)

Skriver det her og:
Så flott med god oppfølging! Høres ut som om du bør skifte fastlege :-P

Overtid skal det jo trekkes prosent-skatt av, for at det ikke skal slå så ille ut.
Jada.. det blir gjort også det.. han var bare litt bekymret.. får se i kveld vel ;-)

Så bra! Godt du ble tatt på alvor, du får dele resultatene her :)
Så flott med god oppfølging! Høres ut som om du bør skifte fastlege :p
Har alltid hatt lyst på han jeg var hos i dag... men han er jo stappa full :P alle vil ha han. Min lege sendte jo bare en henvisning på mandag som var... og da hadde jeg måtte vente over 1 mnd!

Har alltid hatt lyst på han jeg var hos i dag... men han er jo stappa full :P alle vil ha han. Min lege sendte jo bare en henvisning på mandag som var... og da hadde jeg måtte vente over 1 mnd!
Du får følge med på listene hans.. plutselig er det en som flytter el lignende.. da må man være rask ;-)

Enig med Lizzed, du får følge med om det plutselig blir ledig hos han ;)

Har fått overgangsstønad hos nav da.... og rinte de i Februar 2014 fordi jeg synes de trakk så lite skatt. Men de sjekket tabellen og det var vist helt riktig!
Jada jeg fikk aap fra nav og det var het riktig ....
Ikke stol på nv er mitt motto..

Har gått tur med naboen, nå skal jeg bestille noe treningsklær til poden, han kommer til å besvime tror jeg...

Skriver det her og:
Så fantastisk med en så god lege da :D men hva er galt? Håper det går bra med deg og babyen ♡

Huff fått et par timer på øyet med verdens verste mareritt!!! Nå ligger jeg bare å grubler å ser det for meg om og om igjen -.- og det er jo så urealistisk.. hvorfor drømmer en så syke ting når en er gravid egentlig? Huff

Så nå er det full stopp på ubestemt tid? Dum nabo! Håper de kommer fort igang igjen!

Jepp.... Og firma som bygger må mulig saksøke kommunen fordi alt dem har gjort, har kommunen gitt tommel opp for, og det har de skriftlig. Og nå stopper kommunen det, fordi de angrer seg ...

Jepp.... Og firma som bygger må mulig saksøke kommunen fordi alt dem har gjort, har kommunen gitt tommel opp for, og det har de skriftlig. Og nå stopper kommunen det, fordi de angrer seg ...
Herlighet! Huff :/ har man fått skriftlig lov så hva er problemet? For sent å angre seg da altså! Årh -.-

Har fått baksmell... Tårene triller. Hvordan er det mulig da? Med frivillig skattetrekk på 500,- i mnd, maks sparing på BSU.... Og aleneforsørger fradrag....

Føler med deg :( henger ikke sammen her heller ..

Huff fått et par timer på øyet med verdens verste mareritt!!! Nå ligger jeg bare å grubler å ser det for meg om og om igjen -.- og det er jo så urealistisk.. hvorfor drømmer en så syke ting når en er gravid egentlig? Huff
Off da! Ikke kjekt med mareritt! Rart at man skal drømme så mye ekkelt ja!

Så god start på naboforholdet....

Jepp.. Viser deg at kommunen har gjort en feil ved p godkjenne legge en bekk i rør ... Naboen fant regler og register og satt igang helvette og nå må byggefirma saksøke kommunen fordi de har gjort AKKURATT hva de ble enige om, og de har godkjenning fra kommunen på papir :(

Back
Topp