Felles skravle 2015

Er glad for at jeg har mange rundt meg som strikker.. sånne mellomlag får jeg nok av i ull og uten hette! ;-)
jeg må bli flinkere og strikke :p det går fort.. så mister jeg lysten, så ligger det der lenge før jeg fullfører :p
akkurat nå har jeg en body det kun er litt igjen av, men sliter med det dumme mønsteret og fellingen som blir feil. Holder også på med vognteppe :p etterpå tenkte jeg å strikke sånn skappelgenser, de er så søte :)

Hehe :) huff ja jeg skjønner, har ikke tenkt over det :p men så har jeg jo ikke vært innom barneavdelingene heller da. Men de har vell cardigans ol? De er jo uten hette :) Ellers får jeg ta strikkepinnene fatt :)
Og jeg skjønner veldig godt at du blir oppgitt, de burde jo hatt både med og uten :)!
Nå så jeg bare gjennom hva de hadde på hm. Og vet ikke om det er fordi sommer/vår kolleksjonen har kommet, men syntes de hadde flere cardigans uten hette hvertfall, så det er jo tipp topp :) Måtte lete litt før jeg fant eksempelet mitt her :P

Ja, helt topp :) har jo råd til å kjøpe nytt, men fint med gjenbruk synes jeg :) alle er veldig hjelpsomme - koselig det! Selv om det ikke alltid er lett å ta imot alt.. familie er greit, men synes det er litt værre fra venner..!
de nærmeste vennene syns jeg det går greit med, men mange bekjente som tilbyr og det syns jeg er verre liksom :p

Nå så jeg bare gjennom hva de hadde på hm. Og vet ikke om det er fordi sommer/vår kolleksjonen har kommet, men syntes de hadde flere cardigans uten hette hvertfall, så det er jo tipp topp :) Måtte lete litt før jeg fant eksempelet mitt her :p
det har nok med at sommeren kommer ja :) hette er vell litt mer høst, så det kan vell kanskje bli et problem for meg :p haha

jeg må bli flinkere og strikke :p det går fort.. så mister jeg lysten, så ligger det der lenge før jeg fullfører :p
akkurat nå har jeg en body det kun er litt igjen av, men sliter med det dumme mønsteret og fellingen som blir feil. Holder også på med vognteppe :p etterpå tenkte jeg å strikke sånn skappelgenser, de er så søte :)
Det teppe jeg har strikket til babyen har jeg vel startet på i fire omganger. Og gitt opp.. og startet på noe nytt.. og gitt opp osv. Nå er det heldigvis ferdig!

Jeg går ut i fra at Musemor har rikelig å se til nå, og siden jeg har masse tid lagde jeg en liten oppdatering. Håper det er greit Musemor :) Jeg ser ikke helt vekk fra at det kan være det er noen feil underveis, men prøvde å herme mest mulig :p

Oppdatering kl 14:03

2. Kengu 1.542

3. Beckymams 1.513

4. lizzed 1.228

5. m&m mini 1.226

6. Babydilla123 1.212

7. Mirell1.150

9. Lady_Z 1.068

15. ALN89 880

16. Sara 869

17. Jump 859

18. Hope91 857

20. olivia90 821

22. Lilleblomst_15 743

24. EJ 705

26. Musemor med to små og en i magen 650

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha ca 822 (?) innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 19 øverste ajour til 1.500.
3 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.

Takk for update :D mange som er i mål og som nærmer seg nå :D

Det teppe jeg har strikket til babyen har jeg vel startet på i fire omganger. Og gitt opp.. og startet på noe nytt.. og gitt opp osv. Nå er det heldigvis ferdig!
godt alt som er ferdig :) hvilket teppe strikket du? :) tenkte å prøve meg på votter og strikkesokker også etter hvert, det må jo igrunnen gå fort siden det er så lite :p må bare bli ferdig med det jeg holder på med nå først.
Akkuratt nå er det tova tøfler til onkelen min som skal bli ferdige :p haha :p

Ja, har faktisk klart å fullføre det babytøyet jeg har begynt på.. men nå har jeg lagt fra meg pinnene for en stund.. begrenset hvor mye jeg trenger til sommeren.. heller lære meg å sy tror jeg :-)

Huff :p tv´en står på i bakgrunnen her, så titter jeg bort og det er skjønnhetskonkurranser i statene. Er det rart det er mange overfladiske damer der etter hvert? hei jeg heter ... jeg er 5år og jeg er en DIVA? joda :p

hehe ja det var det da, men jeg liker å ha kontroll på alt :p men jeg får kjøpe inn litt og se det litt an :) Hører svigersøster sa at det ble mest strømpebukse og body den første tiden hjemme :) Så vi trenger jo kanskje ikke å kjøpe noen klessett liksom. men strømpebukser/sokker bodyer osv?
Strømpebukse og body er det lite an i gaver, er min erfaring.

Ja, har faktisk klart å fullføre det babytøyet jeg har begynt på.. men nå har jeg lagt fra meg pinnene for en stund.. begrenset hvor mye jeg trenger til sommeren.. heller lære meg å sy tror jeg :)
så flink du er :) jeg kan ikke si det samme :p haha huff :p å lære å sy hadde vært kjempe kjekt da :D

Huff :p tv´en står på i bakgrunnen her, så titter jeg bort og det er skjønnhetskonkurranser i statene. Er det rart det er mange overfladiske damer der etter hvert? hei jeg heter ... jeg er 5år og jeg er en DIVA? joda :p
Helt grusomt å se på!

Fant jo noen skikkelig søte mønster, så da må man jo fullføre :-D
husker du hvor du fant? :) Fant noen gratis hefter på vikinggarn tror jeg det var, med det var helt standard liksom. Har ikke begynt helt med klærne enda, for jeg vil vite kjønnet mtp fargene osv :) men nå er det jo bare 15dager igjen til oul :D

skjønner ikke at de greier å holde på slik jeg, mødrene godtar ikke at de får mindre enn den og den tittelen og de legger så syyykt mye penger i det? helt sykt :/
Helt sinnsykt kroppsfokus også.. fælt at barn må ta stilling til sånt synes jeg!

Back
Topp