Felles skravle 2015

Ja, gøy å gå å kikke :) og bli kjent! Handlet masse på salg jeg :)
jaa :D vi har kun handlet på salg nå, så har handlet seng og stellebord (ikea) og babybjørn vippestol på tilbud på barnas hus :p det blir jo dyrt nok, så veldig greit med tilbud å få spredd det litt utover :)

Jeg går ut i fra at Musemor har rikelig å se til nå, og siden jeg har masse tid lagde jeg en liten oppdatering. Håper det er greit Musemor :) Jeg ser ikke helt vekk fra at det kan være det er noen feil underveis, men prøvde å herme mest mulig :p

Oppdatering kl 14:03

2. Kengu 1.542

3. Beckymams 1.513

4. lizzed 1.228

5. m&m mini 1.226

6. Babydilla123 1.212

7. Mirell1.150

9. Lady_Z 1.068

15. ALN89 880

16. Sara 869

17. Jump 859

18. Hope91 857

20. olivia90 821

22. Lilleblomst_15 743

24. EJ 705

26. Musemor med to små og en i magen 650

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha ca 822 (?) innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 19 øverste ajour til 1.500.
3 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Se der ja :) Takk for oppdatering :D

Kan det jeg også, men da må jeg skrive liste.. og så blir det så seint før vi får spist middag soden han gjør det etter jobb
ser den, greit med middag ikke alt for sent heller :) vi må virkelig bli flinkere til å planlegge ukesmeny, så kjedelig slik det er nå så vi tar det dag for dag.. jeg har jo ca ikke matlyst, så det har bare blitt sånn. full skjerpings fremover :p

jaa :D vi har kun handlet på salg nå, så har handlet seng og stellebord (ikea) og babybjørn vippestol på tilbud på barnas hus :p det blir jo dyrt nok, så veldig greit med tilbud å få spredd det litt utover :)
Absolutt! Vi har jo arvet det meste, men ellers har vi for det meste vært på salg :-)

ser den, greit med middag ikke alt for sent heller :) vi må virkelig bli flinkere til å planlegge ukesmeny, så kjedelig slik det er nå så vi tar det dag for dag.. jeg har jo ca ikke matlyst, så det har bare blitt sånn. full skjerpings fremover :p
Har kjøpt for 3 dager om gangen ca.. men sambo handler oftest for en dag om gangen :-P

Absolutt! Vi har jo arvet det meste, men ellers har vi for det meste vært på salg :)
jeg har ei vennine med jente nå og ei med gutt, så begge sier de nok har en del vi kan få. så vi trenger nok ikke å kjøpe inn fullt så mye vi heller. kjekt å arve litt om man kan :)

hehe ja det var det da, men jeg liker å ha kontroll på alt :p men jeg får kjøpe inn litt og se det litt an :) Hører svigersøster sa at det ble mest strømpebukse og body den første tiden hjemme :) Så vi trenger jo kanskje ikke å kjøpe noen klessett liksom. men strømpebukser/sokker bodyer osv?
Jeg vil også si (igjen, jeg har ingen erfaring ennå!) prøv å tenk praktisk. Som du sier, body og strømpebukse er nok smart ;) Omslagsbodyer skal vist også være mye lettere å tre på disse små, så ville sett etter det kanskje :) Og personlig er jeg litt i mot at alt skal ha hette til babyer. Det ser veldig søtt ut, men disse hettene må da være mer i veien enn praktiske???

Har kjøpt for 3 dager om gangen ca.. men sambo handler oftest for en dag om gangen :p
3 dager er jo fint da :) her blir det dag for dag siden han har handlet, jeg har ikke vært i form til å tenke på å dra på butikken en gang. og når jeg er hjemme, så får han ha bilen så tror ikke han klager :p
Men har brukt litt fra fryseboksen også, maten der blir liksom fort glemt :p

jeg har ei vennine med jente nå og ei med gutt, så begge sier de nok har en del vi kan få. så vi trenger nok ikke å kjøpe inn fullt så mye vi heller. kjekt å arve litt om man kan :)
Jepp! Ikke arvet klær vi da, men seng, stellebord, vippestol, lekematte, ammepute, tripptrapp... :-)

3 dager er jo fint da :) her blir det dag for dag siden han har handlet, jeg har ikke vært i form til å tenke på å dra på butikken en gang. og når jeg er hjemme, så får han ha bilen så tror ikke han klager :p
Men har brukt litt fra fryseboksen også, maten der blir liksom fort glemt :p
Her også.. men nå har jeg planer om å ta opp laks/elgkarbonader til imorra/torsdag.. idag blir det hjemmelaga burgere :-)

Jeg vil også si (igjen, jeg har ingen erfaring ennå!) prøv å tenk praktisk. Som du sier, body og strømpebukse er nok smart ;) Omslagsbodyer skal vist også være mye lettere å tre på disse små, så ville sett etter det kanskje :) Og personlig er jeg litt i mot at alt skal ha hette til babyer. Det ser veldig søtt ut, men disse hettene må da være mer i veien enn praktiske???
men du er jo lengre i prossessen enn meg, erfaring kommer jo når den kommer :P
ja jeg har tenkt en del på det, hører hetter er mer i veien enn praktisk. Og tenker man bruker vell ikke hette på dem no særlig? da må det jo evt være slike dresser en har ute el.? er egentlig ikke så veldig glad i hette selv, så det blir nok ingen problem for stakkars babyen heller :P haha ;)

Jepp! Ikke arvet klær vi da, men seng, stellebord, vippestol, lekematte, ammepute, tripptrapp... :)
så kjekt å få arvet det da, sparer jo en god del penger :) vi fikk en slik babygym igår av ei venninne av meg, jeg forventet jo absolutt ikke å arve/få noe. For ingen i familien har spart på no spesielt osv osv. Så regnet med å kjøpe alt nytt. Men får bilstol av en annen venninne og mange som spørr om vi trenger ditt og datt, så det går litt i surr. Alle er så snille :)

Her også.. men nå har jeg planer om å ta opp laks/elgkarbonader til imorra/torsdag.. idag blir det hjemmelaga burgere :)
det hørtes helt fantastisk ut <3 igår hadde vi seifilet, å det var sååå godt <3 elsker fisk :D idag vet jeg ikke, null matlyst :/

men du er jo lengre i prossessen enn meg, erfaring kommer jo når den kommer :p
ja jeg har tenkt en del på det, hører hetter er mer i veien enn praktisk. Og tenker man bruker vell ikke hette på dem no særlig? da må det jo evt være slike dresser en har ute el.? er egentlig ikke så veldig glad i hette selv, så det blir nok ingen problem for stakkars babyen heller :p haha ;)
Jeg syntes ofte heldressene, og flere av jakkene (sånne som er tynne som genser liksom) er med hetter dessverre. Skjønner jo at det er greit med yttertøy, men sånne tynne genser som disse syntes jeg bare er tullete med hetter på. Eller, de ser jo mye penere ut med hetter, men altså.. Og siden du kjøper inn for vinterperioden trenger dere sikkert litt mer overtøy til barnet også.. Nei, sorry altså. Vi er jo enige, jeg har bare blitt litt oppgitt når jeg har vært ute å handlet og halvdelen av tingene har hetter :P Kanskje jeg bare har vært i feil butikk :P
hmprod

så kjekt å få arvet det da, sparer jo en god del penger :) vi fikk en slik babygym igår av ei venninne av meg, jeg forventet jo absolutt ikke å arve/få noe. For ingen i familien har spart på no spesielt osv osv. Så regnet med å kjøpe alt nytt. Men får bilstol av en annen venninne og mange som spørr om vi trenger ditt og datt, så det går litt i surr. Alle er så snille :)
Ja, helt topp :-) har jo råd til å kjøpe nytt, men fint med gjenbruk synes jeg :-) alle er veldig hjelpsomme - koselig det! Selv om det ikke alltid er lett å ta imot alt.. familie er greit, men synes det er litt værre fra venner..!

Jeg syntes ofte heldressene, og flere av jakkene (sånne som er tynne som genser liksom) er med hetter dessverre. Skjønner jo at det er greit med yttertøy, men sånne tynne genser som disse syntes jeg bare er tullete med hetter på. Eller, de ser jo mye penere ut med hetter, men altså.. Og siden du kjøper inn for vinterperioden trenger dere sikkert litt mer overtøy til barnet også.. Nei, sorry altså. Vi er jo enige, jeg har bare blitt litt oppgitt når jeg har vært ute å handlet og halvdelen av tingene har hetter :P Kanskje jeg bare har vært i feil butikk :P
hmprod
Er glad for at jeg har mange rundt meg som strikker.. sånne mellomlag får jeg nok av i ull og uten hette! ;-)

Jeg syntes ofte heldressene, og flere av jakkene (sånne som er tynne som genser liksom) er med hetter dessverre. Skjønner jo at det er greit med yttertøy, men sånne tynne genser som disse syntes jeg bare er tullete med hetter på. Eller, de ser jo mye penere ut med hetter, men altså.. Og siden du kjøper inn for vinterperioden trenger dere sikkert litt mer overtøy til barnet også.. Nei, sorry altså. Vi er jo enige, jeg har bare blitt litt oppgitt når jeg har vært ute å handlet og halvdelen av tingene har hetter :p Kanskje jeg bare har vært i feil butikk :p
hmprod
Hehe :) huff ja jeg skjønner, har ikke tenkt over det :p men så har jeg jo ikke vært innom barneavdelingene heller da. Men de har vell cardigans ol? De er jo uten hette :) Ellers får jeg ta strikkepinnene fatt :)
Og jeg skjønner veldig godt at du blir oppgitt, de burde jo hatt både med og uten :)!

Back
Topp