jaaJa, gøy å gå å kikkeog bli kjent! Handlet masse på salg jeg
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jaaJa, gøy å gå å kikkeog bli kjent! Handlet masse på salg jeg
![]()
Se der jaJeg går ut i fra at Musemor har rikelig å se til nå, og siden jeg har masse tid lagde jeg en liten oppdatering. Håper det er greit MusemorJeg ser ikke helt vekk fra at det kan være det er noen feil underveis, men prøvde å herme mest mulig
Oppdatering kl 14:03
2. Kengu 1.542
3. Beckymams 1.513
4. lizzed 1.228
5. m&m mini 1.226
6. Babydilla123 1.212
7. Mirell1.150
9. Lady_Z 1.068
15. ALN89 880
16. Sara 869
17. Jump 859
18. Hope91 857
20. olivia90 821
22. Lilleblomst_15 743
24. EJ 705
26. Musemor med to små og en i magen 650
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha ca 822 (?) innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 19 øverste ajour til 1.500.
3 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/
NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
ser den, greit med middag ikke alt for sent hellerKan det jeg også, men da må jeg skrive liste.. og så blir det så seint før vi får spist middag soden han gjør det etter jobb
Absolutt! Vi har jo arvet det meste, men ellers har vi for det meste vært på salgjaavi har kun handlet på salg nå, så har handlet seng og stellebord (ikea) og babybjørn vippestol på tilbud på barnas hus
det blir jo dyrt nok, så veldig greit med tilbud å få spredd det litt utover
![]()
Har kjøpt for 3 dager om gangen ca.. men sambo handler oftest for en dag om gangenser den, greit med middag ikke alt for sent hellervi må virkelig bli flinkere til å planlegge ukesmeny, så kjedelig slik det er nå så vi tar det dag for dag.. jeg har jo ca ikke matlyst, så det har bare blitt sånn. full skjerpings fremover
![]()
jeg har ei vennine med jente nå og ei med gutt, så begge sier de nok har en del vi kan få. så vi trenger nok ikke å kjøpe inn fullt så mye vi heller. kjekt å arve litt om man kanAbsolutt! Vi har jo arvet det meste, men ellers har vi for det meste vært på salg![]()
Jeg vil også si (igjen, jeg har ingen erfaring ennå!) prøv å tenk praktisk. Som du sier, body og strømpebukse er nok smarthehe ja det var det da, men jeg liker å ha kontroll på altmen jeg får kjøpe inn litt og se det litt an
Hører svigersøster sa at det ble mest strømpebukse og body den første tiden hjemme
Så vi trenger jo kanskje ikke å kjøpe noen klessett liksom. men strømpebukser/sokker bodyer osv?
3 dager er jo fint daHar kjøpt for 3 dager om gangen ca.. men sambo handler oftest for en dag om gangen![]()
Jepp! Ikke arvet klær vi da, men seng, stellebord, vippestol, lekematte, ammepute, tripptrapp...jeg har ei vennine med jente nå og ei med gutt, så begge sier de nok har en del vi kan få. så vi trenger nok ikke å kjøpe inn fullt så mye vi heller. kjekt å arve litt om man kan![]()
Her også.. men nå har jeg planer om å ta opp laks/elgkarbonader til imorra/torsdag.. idag blir det hjemmelaga burgere3 dager er jo fint daher blir det dag for dag siden han har handlet, jeg har ikke vært i form til å tenke på å dra på butikken en gang. og når jeg er hjemme, så får han ha bilen så tror ikke han klager
Men har brukt litt fra fryseboksen også, maten der blir liksom fort glemt![]()
men du er jo lengre i prossessen enn meg, erfaring kommer jo når den kommerJeg vil også si (igjen, jeg har ingen erfaring ennå!) prøv å tenk praktisk. Som du sier, body og strømpebukse er nok smartOmslagsbodyer skal vist også være mye lettere å tre på disse små, så ville sett etter det kanskje
Og personlig er jeg litt i mot at alt skal ha hette til babyer. Det ser veldig søtt ut, men disse hettene må da være mer i veien enn praktiske???
Burger hørtes veldig godt ut!Her også.. men nå har jeg planer om å ta opp laks/elgkarbonader til imorra/torsdag.. idag blir det hjemmelaga burgere![]()
Ja, det er deilig! Og sambos jobb å lageBurger hørtes veldig godt ut!![]()
så kjekt å få arvet det da, sparer jo en god del pengerJepp! Ikke arvet klær vi da, men seng, stellebord, vippestol, lekematte, ammepute, tripptrapp...![]()
det hørtes helt fantastisk ut <3 igår hadde vi seifilet, å det var sååå godt <3 elsker fiskHer også.. men nå har jeg planer om å ta opp laks/elgkarbonader til imorra/torsdag.. idag blir det hjemmelaga burgere![]()
Jeg syntes ofte heldressene, og flere av jakkene (sånne som er tynne som genser liksom) er med hetter dessverre. Skjønner jo at det er greit med yttertøy, men sånne tynne genser som disse syntes jeg bare er tullete med hetter på. Eller, de ser jo mye penere ut med hetter, men altså.. Og siden du kjøper inn for vinterperioden trenger dere sikkert litt mer overtøy til barnet også.. Nei, sorry altså. Vi er jo enige, jeg har bare blitt litt oppgitt når jeg har vært ute å handlet og halvdelen av tingene har hettermen du er jo lengre i prossessen enn meg, erfaring kommer jo når den kommer
ja jeg har tenkt en del på det, hører hetter er mer i veien enn praktisk. Og tenker man bruker vell ikke hette på dem no særlig? da må det jo evt være slike dresser en har ute el.? er egentlig ikke så veldig glad i hette selv, så det blir nok ingen problem for stakkars babyen hellerhaha
![]()
Ja, helt toppså kjekt å få arvet det da, sparer jo en god del pengervi fikk en slik babygym igår av ei venninne av meg, jeg forventet jo absolutt ikke å arve/få noe. For ingen i familien har spart på no spesielt osv osv. Så regnet med å kjøpe alt nytt. Men får bilstol av en annen venninne og mange som spørr om vi trenger ditt og datt, så det går litt i surr. Alle er så snille
![]()
Er glad for at jeg har mange rundt meg som strikker.. sånne mellomlag får jeg nok av i ull og uten hette! ;-)Jeg syntes ofte heldressene, og flere av jakkene (sånne som er tynne som genser liksom) er med hetter dessverre. Skjønner jo at det er greit med yttertøy, men sånne tynne genser som disse syntes jeg bare er tullete med hetter på. Eller, de ser jo mye penere ut med hetter, men altså.. Og siden du kjøper inn for vinterperioden trenger dere sikkert litt mer overtøy til barnet også.. Nei, sorry altså. Vi er jo enige, jeg har bare blitt litt oppgitt når jeg har vært ute å handlet og halvdelen av tingene har hetterKanskje jeg bare har vært i feil butikk
![]()
HeheJeg syntes ofte heldressene, og flere av jakkene (sånne som er tynne som genser liksom) er med hetter dessverre. Skjønner jo at det er greit med yttertøy, men sånne tynne genser som disse syntes jeg bare er tullete med hetter på. Eller, de ser jo mye penere ut med hetter, men altså.. Og siden du kjøper inn for vinterperioden trenger dere sikkert litt mer overtøy til barnet også.. Nei, sorry altså. Vi er jo enige, jeg har bare blitt litt oppgitt når jeg har vært ute å handlet og halvdelen av tingene har hetterKanskje jeg bare har vært i feil butikk
![]()
Heldige degEr glad for at jeg har mange rundt meg som strikker.. sånne mellomlag får jeg nok av i ull og uten hette! ;-)