Hehe.. her er det kanskje 20 ;-)Jeg må også lese ferdig en bok i dag, har 200 ider igjen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe.. her er det kanskje 20 ;-)Jeg må også lese ferdig en bok i dag, har 200 ider igjen..
Gratulerer med dagen!god morgen alle sammen
Jeg ble vekt av bursdagsssang, pakker og kort på senga,
Planen er å lese en bok og kose meg med familien når d kommer hjem.
Krysser alt som krysses kanFormen er fin, så håper denne 10 km sykkelturen setter noe i sving![]()
![]()
Lov å håpe på detFormen er fin, så håper denne 10 km sykkelturen setter noe i sving![]()
![]()
har du lest mange sider da? Jeg leser bok på 528 sider...Hehe.. her er det kanskje 20 ;-)
Gratulerer så mye med dagen! Nyt det![]()
Nei, det er sproløst borte!Gratulerer med dagen!Fant du forresten skjørtet ditt i helgen, når du skulle ha fest?
Gratulerer så mye med dagen!! :-D
Glemte å quotehar du lest mange sider da? Jeg leser bok på 528 sider...
Ok, hva leser du? jeg startet i går jeg... Å skal på biblioteket å levere bøker i dag eller i morgenEr på side 512.. begynte vel på fredag såvidt..
Kristina Ohlsson - Englevaktene .. Enn du da?Ok, hva leser du? jeg startet i går jeg... Å skal på biblioteket å levere bøker i dag eller i morgen
Lucinda Riley- Syv søstreKristina Ohlsson - Englevaktene .. Enn du da?
Gratulerer med dagengod morgen alle sammen
Jeg ble vekt av bursdagsssang, pakker og kort på senga,
Planen er å lese en bok og kose meg med familien når d kommer hjem.
Wæh! Gikk det i senga? Blir fremskyndet KS nå ja?Der gikk vannet gitt
Hun skulle ha ks kl 8, men det ble vist utsatt litt. Mon ikke babyen er ute nåWæh! Gikk det i senga? Blir fremskyndet KS nå ja?![]()
Ååååh, så godt!Blir kjørt inn til KS kl 8
Tusen takkGratulerer med dagen![]()
Så alt sammen. Skjønte bare ikke med en gang hvorfor du skulle ha KSVannet hennes har gått for noen timer siden.
Da blir det baby, og hun skal jo ha planlagt KS, så det blir nå siden fødselen starter.
Takk takk
Jeg skal ikke ha ks nei. Jeg må jo ha baby inn først, og satser på vaginalt som de to første om alt får greit.Så alt sammen. Skjønte bare ikke med en gang hvorfor du skulle ha KS![]()
Men lykke til!!