Felles skravle 2015

Sykle?? Høygravide og dagsventende? Du er rå!! God morgen til deg og forresten ;)
Det er jo tilnærmet flatt her, og det er bedre å sykle enn å gå altså. Joda, kan jo ta bilen, men blir godt med litt luft og bevegelse også. Blir litt mye sofasliting om dagen :P :P Sjekket nå, og det er cirka 5 km til der han jobber i dag.. Så kan jeg innta sofaen med god samvittighet etterpå vettu ;)

Det er jo tilnærmet flatt her, og det er bedre å sykle enn å gå altså. Joda, kan jo ta bilen, men blir godt med litt luft og bevegelse også. Blir litt mye sofasliting om dagen :P :P Sjekket nå, og det er cirka 5 km til der han jobber i dag.. Så kan jeg innta sofaen med god samvittighet etterpå vettu ;)
Fantastisk ;) hvordan er formen i dag da? Jeg har ingen planer i dag, så ser frem til å slappe av i sofaen.

Sover dere lenge i dag jenter? Var så stille her :(

God morgen :)
Her hadde jeg tenkt til en rolig start, men fikk sms av kjæresten om jeg ikke ville komme ut på jobben hans, fordi han har glemt drikkeflasken sin.. Joda, har jo ikke annet å gjøre, så får vel snart ta tøy på å sykle ut til han ;)
Sprek og snill du:)

God morgen jenter.. har kommet meg opp av senga til sofaen.. har en spennende bok jeg må lese ferdig idag :-D så får vi se hva dagen bringer!

god morgen alle sammen

Jeg ble vekt av bursdagsssang, pakker og kort på senga, :)
Planen er å lese en bok og kose meg med familien når d kommer hjem.

god morgen alle sammen

Gratulerer så mye med dagen! Nyt det :D

god morgen alle sammen

Gratulerer så mye med dagen!! :-D

Back
Topp