Felles skravle 2015

God morgen damer :) Ny dag, ny uke, 7 kjappe timer på jobb så skal vi få nøklene til vår første bolig sammen som familie :D *lykkerus*
Hva skal folk i dag?
Så koselig:D håper dei sju timane går fort :D her er det berre jobb og svømming i dag. Ikkje noko nytt hus her:p

God morgon :) Hadde planar om å lever Jr i bhg og sette i gang med rydding når eg kom heim. Ser ut som eg må legge meg nedpå litt først :P

Planar for dagen?

God morgen :)
Her hadde jeg tenkt til en rolig start, men fikk sms av kjæresten om jeg ikke ville komme ut på jobben hans, fordi han har glemt drikkeflasken sin.. Joda, har jo ikke annet å gjøre, så får vel snart ta tøy på å sykle ut til han ;)

Her hadde jeg tenkt til en rolig start, men fikk sms av kjæresten om jeg ikke ville komme ut på jobben hans, fordi han har glemt drikkeflasken sin.. Joda, har jo ikke annet å gjøre, så får vel snart ta tøy på å sykle ut til han ;)
Så snilt av deg då:) er det lang sykkeltur?

Sykle?? Høygravide og dagsventende? Du er rå!! God morgen til deg og forresten ;)

God morgon :) Hadde planar om å lever Jr i bhg og sette i gang med rydding når eg kom heim. Ser ut som eg må legge meg nedpå litt først :P

Planar for dagen?
Her har akkurat mann og barn gått i barnehagen :) la meg ned igjen i sengen, og tror jeg blir her litt til ;) ingen planer i dag!

Back
Topp