Nææh, så spennende daDer gikk vannet gitt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nææh, så spennende daDer gikk vannet gitt
Oioi, da blir det baby!Der gikk vannet gitt
Der gikk vannet gitt
Oioi, da blir det baby!
Blir kjørt inn til KS kl 8Væ, er d sant?! Lykke til, nå skjer d faktisk!!!
Der gikk vannet gitt
Som dere da sikkert skjønner, det vil ikke komme noen liste oppdateringer fra meg de neste dagene...
Å gratulereDer gikk vannet gitt
Lykke til!!Blir kjørt inn til KS kl 8
Så koseligGod morgen damerNy dag, ny uke, 7 kjappe timer på jobb så skal vi få nøklene til vår første bolig sammen som familie
*lykkerus*
Hva skal folk i dag?
Jeg har nettopp gått i gang (og fullført første sesongNoen som har en bra serie anbefale??? Trenger noe å se på denne uka, samboer skal jobbe masse overtid
![]()
Wæææ, lykke til musemor! Ser du skal ha ks om cirka ti min..Der gikk vannet gitt
Så snilt av deg dåGod morgen
Her hadde jeg tenkt til en rolig start, men fikk sms av kjæresten om jeg ikke ville komme ut på jobben hans, fordi han har glemt drikkeflasken sin.. Joda, har jo ikke annet å gjøre, så får vel snart ta tøy på å sykle ut til han![]()
Sykle?? Høygravide og dagsventende? Du er rå!! God morgen til deg og forrestenGod morgen
Her hadde jeg tenkt til en rolig start, men fikk sms av kjæresten om jeg ikke ville komme ut på jobben hans, fordi han har glemt drikkeflasken sin.. Joda, har jo ikke annet å gjøre, så får vel snart ta tøy på å sykle ut til han![]()
WeeeeDer gikk vannet gitt
Her har akkurat mann og barn gått i barnehagenGod morgonHadde planar om å lever Jr i bhg og sette i gang med rydding når eg kom heim. Ser ut som eg må legge meg nedpå litt først
![]()
Planar for dagen?
TakkSå koselighåper dei sju timane går fort
her er det berre jobb og svømming i dag. Ikkje noko nytt hus her
![]()