Googlet selv og fant den på Clas Ohlson
http://www.clasohlson.com/no/Belkin...J4gXbXtlsF-mlClYNsUQ9hoC60Hw_wcB&gclsrc=aw.ds
Takk!!
Den skal jeg investere i altså!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Googlet selv og fant den på Clas Ohlson
http://www.clasohlson.com/no/Belkin...J4gXbXtlsF-mlClYNsUQ9hoC60Hw_wcB&gclsrc=aw.ds
Ja, har kost seg masse, men var nok godt å komme hjem ogAha, så koselig da![]()
Den ble opprinnelig gitt til meg for at jeg kunne google oppskrifter mens jeg kokkelerer, men mannen bruker den også veldig mye når han rydder kjøkkenet.Takk!!
Den skal jeg investere i altså!!
Så genial, må jeg kjøpeHehe..
Jeg har en slik en til Netflix og BV på iPad'en når jeg lager mat (og oppskrifter, da)
Vis vedlegget 108170
Han har malt en vegg i gangen, er samme farge som resten av gangen egentlig. Cafe latteDet er så godthihi
Hvilken fargr har du malt? Og hvor?
HahahaMultitasking med middag og forum![]()
Tar ikke opp benkplass, og kan holdes unna uønsket mat sprutBlir ny BV-greie![]()
Den var smartHehe..
Jeg har en slik en til Netflix og BV på iPad'en når jeg lager mat (og oppskrifter, da)
Vis vedlegget 108170
haha du mener det ja?Ooohhhh. Skumle saker!!!!
Ser veldigi bra ut det der.
Oi for en smart duppeditt! Her står ipaden lent opp mot brødboksen når jeg lager mat og ser filmHehe..
Vis vedlegget 108170
Vi er heldige og bor i (en høy) første etasje, så når vi griller sender vi maten ut av kjøkkenvinduet, til den som tar i mot utenfor, men det blir liksom ikke samme dynamikk som når man kan tusle litt inn og ut. Man kan jo heller ikke forlate en grill stående på en fellesplen når det kommer unger rett som det er hellerVi har grillen på verandaen utenfor stua og familien flyr ut og inn om vi griller. Vi er heldige og har et hus med stor hage og veranda mot vest og øst så et sted med sol hele dagen
Nå ble jeg satt alene til å underholde en svigermor som satt her og drakk kaffe i nesten en time.. Tror jeg gir opp de 700 i dagIkke rart du jobber deg sakte men sikkert oppover![]()
Oi for en smart duppeditt! Her står ipaden lent opp mot brødboksen når jeg lager mat og ser filmHehe..
Vis vedlegget 108170
den så veldig smart ut i grunn, tror mannen må få en sånn
Her er det også gull verdt med ipad i kjøkkenet. Det frister litt mer å stå å kokkelere/gjøre rent alene om man kan underholdes littDen ble opprinnelig gitt til meg for at jeg kunne google oppskrifter mens jeg kokkelerer, men mannen bruker den også veldig mye når han rydder kjøkkenet.
Elsker det, absolutt verdt det![]()
Har til og med spist ute i dagDu må slutte å friste med denne grillingen! Såååå fint vær er det ikke her. Hvertfall for kaldt til grillings :/