Felles skravle 2015

Takk!!

Den skal jeg investere i altså!!
Den ble opprinnelig gitt til meg for at jeg kunne google oppskrifter mens jeg kokkelerer, men mannen bruker den også veldig mye når han rydder kjøkkenet.
Elsker det, absolutt verdt det :)

Det er så godt:) hihi

Hvilken fargr har du malt? Og hvor?
Han har malt en vegg i gangen, er samme farge som resten av gangen egentlig. Cafe latte :) da vi kjøpte leiligheten hadde den tidligere eieren satt opp en skyvesørsgarderobe med tre dører og vi har fjernet en dør :) garderoben er ikke så dyp og føler vel egentlig den var ganske upraktisk så satte inn en malm kommode i stede :)

Vi har grillen på verandaen utenfor stua og familien flyr ut og inn om vi griller. Vi er heldige og har et hus med stor hage og veranda mot vest og øst så et sted med sol hele dagen
Vi er heldige og bor i (en høy) første etasje, så når vi griller sender vi maten ut av kjøkkenvinduet, til den som tar i mot utenfor, men det blir liksom ikke samme dynamikk som når man kan tusle litt inn og ut. Man kan jo heller ikke forlate en grill stående på en fellesplen når det kommer unger rett som det er heller :(

Den ble opprinnelig gitt til meg for at jeg kunne google oppskrifter mens jeg kokkelerer, men mannen bruker den også veldig mye når han rydder kjøkkenet.
Elsker det, absolutt verdt det :)
Her er det også gull verdt med ipad i kjøkkenet. Det frister litt mer å stå å kokkelere/gjøre rent alene om man kan underholdes litt :D

For en slakk dag, drat over gulvet, satt på en vaskemaskin, gått en tur og ryddet bil, thats it...
Ja å kjøpt klær til kengubarnet da

Back
Topp